Wyniki wyszukiwania
infrastruktury technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych w umowach AGC i AGTC, tj. prędkości pociągów w ruchu pasażerskim do 160 km/h, a w ruchu towarowym 120 km/h, skrócenie czasu podróży
PRZECZYTAJkolejowej Kraków Mydlniki – Podłęże oraz po torze nr 1 na linii Podgrabie – Rudzice i przywrócenie prędkości rozkładowej na tych liniach. Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji
PRZECZYTAJKDP w Polsce - debata publiczna
30.08.2011
Debata podzielona została na dwie sesje: 1. Koleje Dużych Prędkości na Świecie 2. "KDP w Polsce - Jak to zrobić?". Druga sesja przyjęła formę otwartej debaty z udziałem przedstawicieli rządu RP, świata
PRZECZYTAJKraków na długości 8,450 km. Wymiana nawierzchni kolejowej umożliwi jazdę pociągów na tym odcinku, z prędkością 100 km/h, a także skróci czas podróży. Inwestycja będzie realizowana ze środków budżetowych, zaś
PRZECZYTAJdwutorową, pierwszorzędną, zelektryfikowaną. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/godz. W wyniku rewitalizacji poprawiona zostanie przepustowość linii, skróci
PRZECZYTAJmy oświetlenie. Kosztem 3 251 628 PLN zlikwidujemy dotychczasowe ograniczenia prędkości i podniesiemy rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h. Zakończenie prac planowane jest na 30 listopada
PRZECZYTAJtowarzyszące. Kosztem 11 484 993 PLN zlikwidujemy dotychczasowe ograniczenia prędkości (obecnie 70 km/h) i podniesiemy rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h oraz poprawimy komfort podróży
PRZECZYTAJRozpoczną się w 2016 r. i potrwają około pół roku. Inwestycja polega na przebudowie i dostosowaniu do prędkości 200 km/h 2 mostów, 6 wiaduktów i 8 przepustów kolejowych. Efektem będzie dodatkowe skrócenie podróży
PRZECZYTAJJaworznie Ciężkowicach, Balinie. Po zakończeniu prac skróci się czas przejazdu, gdyż pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJu prac, pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po tej trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Perony na stacjach i przystankach będą przystosowane do obsługi
PRZECZYTAJ