Wyniki wyszukiwania
dworcach i stacjach, jakie nastąpiły na trasie na przestrzeni 170 lat, w tym efekt zakończonej modernizacji linii Warszawa - Skierniewice. Wiedenka „Wiedenka” była pierwszą linią kolejową na ziemiach ówczesnego
PRZECZYTAJniespełna 3 godziny. Tak zdecydowane przyspieszenie jest przede wszystkim efektem kompleksowej modernizacji Centralnej Magistrali Kolejowej. Pozostałe inwestycje, jak m.in. remont mostu w Tomaszowie, pozwalają
PRZECZYTAJInformacja wyprzedza nowy rozkład
20.05.2011
pozytywnie ocenił Leszek Ruta, dyrektor ZTM. W stolicy w okresie 1 czerwca – 24 lipca, w związku z modernizacją przystanku Warszawa Stadion, zostanie zamknięty przejazd podmiejską linią średnicową z Warszawy
PRZECZYTAJie infrastruktury kolejowej regionu oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego. Modernizacja obejmuje 24 skrzyżowania linii kolejowych z drogami publicznymi w poziomie szyn, które są usytuowane
PRZECZYTAJmostu średnicowego - praca trwa non stop na trzy zmiany. Trwa także budowa przystanku w Ursusie i modernizacja linii Warszawa - Łódź w rejonie Radziwiłłowa. Na tak skomplikowane okoliczności nałożyło się
PRZECZYTAJ2005/PL/16/C/PT/001-09 (zadanie 10) jest realizowany w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „ Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II” Dodatkowych informacji udziela: Robert
PRZECZYTAJZadanie jest współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „Modernizacja linii kolejowej E-65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II” Dodatkowych informacji udziela: Robert
PRZECZYTAJds. projektów unijnych, która przedstawiła prezentację, pt.: Inwestycje PKP PLK S.A. związane z modernizacją linii kolejowych oraz doświadczenia w zakresie postępowań przetargowych dla projektów kolejowych
PRZECZYTAJpod kątem EURO 2012 . Omówił zarówno zakres poszczególnych zadań, jak i efekty uzyskane w wyniku modernizacji tych linii. Prezentacja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem osób uczestniczących w spotkaniu
PRZECZYTAJrozdzielenie ruchu dalekobieżnego od podmiejskiego i zwiększenie przepustowości linii.. Koszt modernizacji odcinka Warszawa Zachodnia-Warszawa Okęcie wyniósł 257,8 milionów złotych. 26,06 % kwoty pochodzi
PRZECZYTAJ