Wyniki wyszukiwania
Ryzyko! Kampania społeczna Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko” (www.bezpieczny-przejazd.pl) prowadzona jest już dwanaście lat. O jej znaczeniu świadczą patronaty. Tegoroczna trzynasta edycja otrzymała
PRZECZYTAJponad 30 min. Składy pasażerskie pojadą z prędkością max. 120 km/h, a składy towarowe 80 km/h. Do prowadzenia ruchu z wyższą prędkością zostaną dostosowane obiekty inżynieryjne - zmodernizowane zostaną 4 mosty
PRZECZYTAJBudowa wiaduktów drogowych nad CMK Unijne fundusze pozwolą na realizację ostatnich etapów obecnie prowadzonych modernizacji linii kolejowej z Warszawy do Białegostoku i z Wrocławia do Poznania. Modernizacja
PRZECZYTAJaglomeracyjny i regionalny, co odciąży linię z Katowic do Warszawy (nr 1), umożliwiając niezawodne prowadzenie ruchu pociągów dalekobieżnych i międzynarodowych. Projekt pn. "Modernizacja linii kolejowej Warszawa
PRZECZYTAJKolej ułatwia obsługę Portu Gdańsk!
10.08.2016
oraz przekazywania informacji o pociągach. Pozwoli to w czasie rzeczywistym, z jednego miejsca, prowadzić ciągły nadzór nad ruchem pociągów. Projekt jest jednym z elementów szerszego programu - PKP Polskie
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych S.A. Unijne fundusze pozwolą na realizację kolejnych etapów obecnie prowadzonych modernizacji linii kolejowej z Warszawy do Białegostoku i z Wrocławia do Poznania. PLK przygotowują
PRZECZYTAJpociągów. Zamontowane są także urządzenia sterowania ruchem kolejowym odpowiedzialne za bezpieczne prowadzenie ruchu. Nad torami na specjalnych konstrukcjach rozwieszona jest sieć trakcyjna. Jeszcze w sierpniu
PRZECZYTAJgwarantują bezpieczeństwo przy przekraczaniu torów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. od 2005 roku prowadzą kampanię Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest ograniczenie wypadków na przejazdach
PRZECZYTAJo terminu uruchomienia połączeń i liczby kursujących pociągów z uwzględnieniem bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego. Pasażerowie z wyprzedzeniem otrzymają pełną informację o terminie i rozkładzie
PRZECZYTAJSzybsza kolej w Wielkopolsce
16.10.2014
Kluczowe prace rewitalizacyjne dla szybkiego połączenia województwa wielkopolskiego ze Śląskiem są prowadzone na linii Kalety – Kluczbork oraz na odcinku pomiędzy Kluczborkiem a Ostrzeszowem. Remont obu linii
PRZECZYTAJ