Wyniki wyszukiwania
Wygodniejsze perony na Dolnym Śląsku
10.03.2015
wiaty, oświetlenie i nagłośnienie oraz czytelne oznakowanie. Dostęp dla osób o ograniczonych możliwościach ruchowych jest standardem przy modernizacjach linii realizowanych przez PLK. Tak jest również
PRZECZYTAJoświetleniem i nagłośnieniem. Perony będą w pełni przygotowane do obsługi osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Przetarg na modernizację stacji Jelenia Góra został już ogłoszony w lutym. PLK
PRZECZYTAJnowych wiat, ławek, zegarów czy pochylni ułatwiających korzystanie z obiektu osobom z ograniczoną możliwością poruszania się. Z kolei w ramach modernizacji linii kolejowej na odcinku Siedlce – Terespol, k
PRZECZYTAJpoziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej oceny pod kątem możliwości czasowego wyłączenia z eksploatacji. Efektywne zarządzanie infrastrukturą polega również na do
PRZECZYTAJpodmiotami gospodarczymi na terenie całego kraju nad oceną skutków przygotowywanych decyzji oraz możliwościami wypracowania alternatywnych rozwiązań. Podczas spotkań strona samorządowa zaprezentowała plany
PRZECZYTAJczasu przejazdu z Olsztyna do Szyman wynoszącego około 45 minut. Dzięki realizacji projektu będzie możliwość zwiększenia prędkości pociągów na odcinku Olsztyn - Szczytno z 70 km/h do 100 k/h, a na odcinku
PRZECZYTAJkomunikacji kolejowej. Na inwestycji skorzystają również niepełnosprawni pasażerowie i z ograniczona możliwością poruszania się. 1. Finansowanie projektu: - Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
PRZECZYTAJjednak jesteśmy otwarci na rozmowy, mimo że Przewozy Regionalne nie były w stanie udokumentować możliwości spłaty zadłużenia – dodaje. Zarząd PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dołoży wszelkich starań, aby
PRZECZYTAJpoprawa parametrów technicznych oraz zwiększenie technicznej przepustowości linii. Poprzez stworzenie możliwości zdecydowanie szybszego i punktualniejszego dojazdu komunikacją kolejową do Warszawy, w porównaniu
PRZECZYTAJŚrodowisko. Podczas spotkania dyrektor operacyjny SNCF Frédéric Bardenet stwierdził, że cieszy go możliwość wykorzystania doświadczenia kolei francuskich dla wyszkolenia polskich kadr eksperckich kolei dużych
PRZECZYTAJ