• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy czarl. Rezultatów: 2969, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-nadzor-nad-rewitalizacja-i-modernizacja-linii-kolejowej-nr-213-reda-hel-1392

Przetarg na nadzór nad rewitalizacją i modernizacją linii kolejowej nr 213 Reda – Hel

08.08.2011

Usługa obejmuje nadzór, administrowanie i koordynację w imieniu Zamawiającego realizacji Kontraktu, tj. realizacji Umowy, jaka będzie zawarta przez Zamawiającego z Wykonawcą na opracowanie dokumentacj

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wskazano-najkorzystniejsza-oferte-na-zadanie-w-ramach-rpo-wojewodztwa-lodzkiego-850

Wskazano najkorzystniejszą ofertę na zadanie w ramach RPO województwa łódzkiego

12.08.2010

Po analizie otwartych w dniu 22 lipca br. siedmiu ofert, komisja jako najkorzystniejszą wskazała ofertę przedłożoną przez Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. na kwotę 53 899 919,00 PLN n

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-juz-gotowy-1269

Pierwszy nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia już gotowy !!!

28.04.2011

Wiadukt, którego budowa trwała od marca 2010 r i kosztowała ok. 14 mln zł (3,6 mln euro) jest obiektem dwuprzęsłowym ze ślimakiem zjazdowym łączącym się z drogą lokalną od strony Żuław. Powstanie wiad

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-ukladu-komunikacyjnego-wraz-z-modernizacja-wiaduktu-kolejowego-i-przejscia-podziemnego-w-obrebie-dworca-kolejowego-lublin-ogloszono-przetarg-1052

Przebudowa układu komunikacyjnego wraz z modernizacją wiaduktu kolejowego i przejścia podziemnego w obrębie dworca kolejowego Lublin - ogłoszono przetarg

06.12.2010

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w systemie „Projektuj i buduj”, które obejmują przebudowę układu komunikacyjnego oraz modernizację wiaduktu kolejowego i prz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-koscierskiego-korytarza-kolejowego-1033

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Kościerskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

Zgodnie ze złożonym Wnioskiem o dofinansowanie, całkowita wartość projektu wynosi 202 351 333,06 PLN (brutto), w tym: wydatki kwalifikowane – 165 861 748,40 PLN , wydatki niekwalifikowane (podatek VAT

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1017

Kolejna umowa na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

02.11.2010

Zakres robót budowlanych na odcinku Podłęże - Bochnia obejmie między innymi: modernizację układu torowego na długości 23 km linii kolejowej, przebudowę układów torowych na 3 stacjach: Podłęże, Kłaj, B

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najdluzszy-tunel-w-legionowie-1012

Najdłuższy tunel w Legionowie

27.10.2010

Na przekazaniu placu budowy obecni byli prezydent Legionowa Roman Smogorzewski, starosta Jan Grabiec oraz Paweł Dziwisz Członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych. Uczestniczący w spotkaniu Zenon D

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-budowa-wiaduktow-na-bialolece-i-w-chotomowie-1005

Rusza budowa wiaduktów na Białołęce i w Chotomowie

20.10.2010

Dwa z obiektów powstaną na terenie Białołęki w ciągu ulic Klasyków i Mehoffera w Warszawie, zaś trzeci w ciągu ulicy Partyzantów w Chotomowie. Obecnie trwają prace przygotowawcze polegające między inn

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przystanek-lodz-srodmiescie-jeden-z-trzech-tunelowych-6752

Przystanek Łódź Śródmieście – jeden z trzech tunelowych

07.03.2022

Na trasie kolejowej, która otworzy nowe możliwości połączeń dalekobieżnych, podziemne przystanki ułatwią komunikację miejską i aglomeracyjną. Na przystanku Łódź Śródmieście (w rejonie skrzyżowania ul.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-topor-jedno-z-kilkunastu-nowych-bezkolizyjnych-przejsc-i-przejazdow-7466

Rail Baltica: Topór – jedno z kilkunastu nowych bezkolizyjnych przejść i przejazdów

08.09.2022

Przy przystanku Topór powstaje przejście podziemne z udogodnieniami dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Przy wykorzystaniu specjalnych maszyn wykonawca „przeciska” pod torami elementy k

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...168169170171172173174175176177...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1721 do 1730 z 2969.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook