• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3670, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-promocja-budowy-lacznicy-do-lotniska-okecie-1315

Rusza promocja budowy łącznicy do lotniska Okęcie

30.05.2011

22 47 336 40, e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/realizacja-projektow-inwestycyjnych-w-malopolsce-i-wynikajace-stad-zmiany-w-organizacji-ruchu-pociagow-1309

Realizacja projektów inwestycyjnych w Małopolsce i wynikające stąd zmiany w organizacji ruchu pociągów

25.05.2011

szalacha@plk-sa.pl „Modernizacja linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów, na odcinku Tarnów – Stróże”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego. Projekt POIiŚ nr 7.1-30 na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszaja-prace-nad-studium-wykonalnosci-modernizacji-wezlow-kolejowych-lodzi-poznania-i-wroclawia-1594

Ruszają prace nad studium wykonalności modernizacji węzłów kolejowych Łodzi, Poznania i Wrocławia

28.02.2012

.pl Projekt ubiega się o współfinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-z-redy-do-helu-1520

Szybciej i bezpieczniej z Redy do Helu

01.12.2011

współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Ewa Symonowicz-Ginter

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-toru-dojazdowego-od-stacji-swidnik-do-terminalu-portu-lotniczego-lublin-sa-w-swidniku-wraz-z-infrastruktura-towarzyszaca-1424

Budowa toru dojazdowego od stacji Świdnik do terminalu Portu Lotniczego Lublin S.A. w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

08.09.2011

sześciu projektów, który będzie współfinansowany w 85 % z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 – 2013 realizowanych przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/japonczycy-zainteresowani-projektem-budowy-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-1423

Japończycy zainteresowani projektem budowy kolei dużych prędkości w Polsce.

08.09.2011

przyszłość, wskazującym na szeroki wachlarz potencjalnych rozwiązań technicznych możliwych do wybrania w ramach procedur konkurencyjnych. Od września 2010 r. w Polsce realizowane jest studium wykonalności linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cmk-modernizacja-16-obiektow-inzynieryjnych-2929

CMK - modernizacja 16 obiektów inżynieryjnych

09.11.2015

Centralnej Magistrali Kolejowej. Prace wykonywane będą na odcinku Biała Rawska – Strzałki i realizowane w ramach Krajowego Programu Kolejowego. Rozpoczną się w 2016 r. i potrwają około pół roku. Inwestycja polega

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-linii-warszawa-lublin-2901

Przygotowania do modernizacji linii Warszawa – Lublin

03.10.2015

międzynarodowego korytarza transportowego w osi Morze Czarne – Morze Bałtyckie. Projekt realizowany w ramach POIiŚ 7.1-73 pn. "Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa - Dorohusk na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centrum-realizacji-inwestycji-plk-dziala-w-nowej-strukturze-organizacyjnej-2442

Centrum Realizacji Inwestycji PLK działa w nowej strukturze organizacyjnej

02.06.2014

przyspieszyć tempo załatwiania spraw oraz podejmowania decyzji wewnątrz organizacji. W centrali CRI, w ramach zmienionej organizacji wydzielona zostaje część wsparcia dla zadań inwestycyjnych w obszarach: t

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koniec-utrudnien-na-trasie-do-warszawy-wilenskiej-na-miesiac-przed-czasem-2052

Koniec utrudnień na trasie do Warszawy Wileńskiej - na miesiąc przed czasem

18.10.2013

i wprowadzania kolejnych utrudnień na wyjątkowo obciążonej ruchem pasażerskim linii kolejowej. W ramach zadania PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.przebudowały peron wyspowy, wymieniły nawierzchnię peronową

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...161162163164165166167168169170...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1651 do 1660 z 3670.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook