Wyniki wyszukiwania
Zielona Góra. Roboty zostaną zakończone w IV kwartale 2018 r. a ich efektem będzie podniesienie prędkości z 40 km/h do 120 km/h. Jeszcze w tym roku ruszy przebudowa wiaduktu kolejowego nad ul. Stefana Batorego
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych S.A. Po zmodernizowaniu linii Białystok – Ełk pociągi będą mogły jeździć z prędkością 160 km/h. Dzięki drugiemu torowi zwiększą się możliwości trasy, m.in. będzie mogło jeździć więcej
PRZECZYTAJnajszybszym pociągiem między Krakowem a Rzeszowem wyniesie ok. 90 minut. Składy pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. W ramach prowadzonych robót, przebudowanych i wybudowanych
PRZECZYTAJPoczątek prac na stacji Piaseczno
10.03.2016
ruchem oraz 75 km sieci trakcyjnej, zapewniając tym samym płynny i bezpieczny przejazd pociągów z prędkością nawet 160 km/h. Zmodernizowane zostaną 3 stacje oraz 6 przystanków między Warszawą Okęciem a C
PRZECZYTAJsygnałów zakazujących wjazdu: czerwonego światła, zamykanych rogatek, znaku stop, czy też ograniczenia prędkości. Nieodpowiedzialni kierowcy taranują zamknięte rogatki lub omijają slalomem czekające samochody
PRZECZYTAJMagistrala Wschodnia
28.10.2016
podniesienie parametrów technicznych i zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, które umożliwią zwiększenie prędkości oraz przepustowości infrastruktury kolejowej położonej w obrębie Magistrali Wschodniej i jej najbliższym
PRZECZYTAJczas podróży na linii Warszawa – Łódź skróci się do ok. 70 minut. Pociągi osobowe będą kursować z prędkością 160 km/h. Stan realizacji inwestycji na koniec maja 2015 r. Projekt „Modernizacja linii kolejowej
PRZECZYTAJOlsztyna do Szyman wynoszącego około 45 minut. Dzięki realizacji projektu będzie możliwość zwiększenia prędkości pociągów na odcinku Olsztyn - Szczytno z 70 km/h do 100 k/h, a na odcinku ze Szczytna do Szyman
PRZECZYTAJds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl Projekt ubiega się o współfinansowanie ze środków Programu
PRZECZYTAJautomatyzacji rozrządu i pracy manewrowej oraz teorii stanu dynamicznego odsprzęgu w procesie regulacji prędkości. Wygłoszone teksty referatów stanowiły podbudowę do wspólnej i szerokiej dyskusji wszystkich re
PRZECZYTAJ