• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1912, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-oddany-do-uzytku-1351

Drugi nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia oddany do użytku

30.06.2011

kolejowej Warszawa – Gdynia, obok dostosowania infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h dla pociągów osobowych (200 km/h dla pociągów z tzw. wychylnym pudłem) i 120 km/h dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-przebudowe-mostu-na-linii-kolejowej-krakow-mydlniki-gaj-1380

Umowa na przebudowę mostu na linii kolejowej Kraków Mydlniki – Gaj

25.07.2011

był wybudowany w 1959 r. Z uwagi na jego zły stan techniczny od 2003 r. wprowadzono ograniczenie prędkości do V=20 km/h na torze nr 2, a od dnia 1.05.2005 r. obiekt został wyłączony z eksploatacji w torze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-postepowaniu-na-wylonienie-wykonawcy-analizy-uwarunkowan-spolecznych-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-w-perspektywie-2050-roku-1372

Otwarcie ofert w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy „Analizy uwarunkowań społecznych rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie 2050 roku”

18.07.2011

nie zamówienia kwotę 1 783 500 brutto (1 450 000 PLN netto). Przygotowanie budowy linii dużych prędkości, w tym wykonanie przedmiotowej analizy, jest finansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura [...] obejmuje przeprowadzenie analiz i przedstawienie wpływu budowy i eksploatacji sieci kolei dużych prędkości (KDP) na rozwój społeczny kraju, z uwzględnieniem pełnego rachunku kosztów i korzyści. Analiza ma [...] zamówienia wynosi 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości stara się o współfinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Agata

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-nadodrzanki-1371

Kontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”

18.07.2011

17 168 340,00 PLN brutto zlikwidowane zostaną istniejące ograniczenia prędkości (od 50 do 70 km/h) i podniesiona rozkładowa prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h oraz zwiększony nacisk na oś do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-wykonanie-zadania-rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-353-poznan-wschod-skandawa-na-terenie-iz-poznan-1368

Podpisanie umowy na wykonanie zadania "Rewitalizacja linii kolejowej nr 353 Poznań Wschód – Skandawa na terenie IZ Poznań"

13.07.2011

zostaną między innymi następujące efekty: - przywrócony zostanie ruch pociągów po torze nr 2 z prędkością 100 km/h, a na odcinku od km 44,089 do km 53,713 - 120 km/h, - skróceniu ulegnie czas jazdy pociągów [...] linii kolejowej, - poprawione zostanie bezpieczeństwo jazdy, - zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości jazdy pociągów. Prace finansowane są ze środków budżetowych. Zbigniew Wolny PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przystapienie-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-do-platformy-wspolpracy-w-zakresie-partnerstwa-publiczno-prywatnego-1349

Przystąpienie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. do Platformy współpracy w zakresie partnerstwa publiczno-prywatnego

29.06.2011

ds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. +4822 473 2442

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-w-drodze-przetargu-wyloni-wykonawce-ktory-zbada-wplyw-kolei-duzych-predkosci-na-spoleczny-i-ekonomiczny-rozwoj-polski-1348

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w drodze przetargu wyłoni wykonawcę, który zbada wpływ kolei dużych prędkości na społeczny i ekonomiczny rozwój Polski

28.06.2011

do 2050 r. w wyniku powstania sieci kolei dużych prędkości. Wyniki przeprowadzonych analiz i wykonanych badań, pozwolą ocenić wpływ kolei dużych prędkości na główne czynniki życia społecznego. Ponadto dla [...] o PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. +48 22 473 2442 Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości stara się o współfinansowanie ze środków Programu Operacyjnego [...] obejmuje przeprowadzenie analiz i przedstawienie wpływu budowy i eksploatacji sieci kolei dużych prędkości (KDP) na rozwój społeczny kraju, z uwzględnieniem pełnego rachunku kosztów i korzyści. W ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wezly-kolejowe-wroclawskipoznanski-i-lodzki-otwarcie-ofert-1347

Węzły kolejowe wrocławski,poznański i łódzki- otwarcie ofert

28.06.2011

Zbigniew Ciemny Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-na-modernizacje-e-30-w-malopolsce-i-poprawa-linii-z-rpo-1346

Miliardy na modernizację E 30 w Małopolsce i poprawa linii z RPO

24.06.2011

– Włoszczowa Północ, na odcinku z Grodziska do Zawiercia modernizowane są mosty i przepusty do prędkości ponad 200 km/h, na odcinku Starzyny – Kozłów wymieniany będzie tor, trwają prace na trasie Tunel

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-konsultacyjne-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-wielkopolskiego-1345

Spotkanie Konsultacyjne dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa wielkopolskiego

22.06.2011

A. Centrum Kolei Dużych Prędkości informuje, że przedstawiciel Konsorcjum - Ingenieria IDOM Internacional S.A. - Wykonawca Studium Wykonalności dla budowy kolei dużych prędkości „Warszawa – Łódź – Pozn [...] gmin regionu. Ewa Krupska Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską [...] Wieniawskiego 17/19. spotkanie konsultacyjne, dotyczące przedstawienia przebiegu linii kolei dużych prędkości przez teren województwa wielkopolskiego. Celem spotkania będzie: przedstawienie wyników analiz

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...158159160161162163164165166167...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1621 do 1630 z 1912.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook