• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1778, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-rozbudowy-systemu-ertms-gsm-r-w-polsce-982

Kolejny etap rozbudowy systemu ERTMS/GSM-R w Polsce

01.10.2010

Przedmiotem pierwszej umowy jest opracowanie dokumentacji pt. „Zasady prowadzenia ruchu w okresie migracji i po migracji do systemu ERTMS/GSM-R dla różnych wariantów eksploatacyjnych” , składającej si

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/duzy-przetarg-na-modernizacje-linii-e-59-wroclaw-poznan-969

Duży przetarg na modernizację linii E 59 Wrocław – Poznań

28.09.2010

konkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na Liście Indywidualnych Programów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-krakow-glowny-medyka-granica-panstwa-odcinek-rogozno-przeworsk-otwarcie-ofert-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-968

Linia Kraków Główny – Medyka - Granica Państwa, odcinek Rogóźno - Przeworsk - otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

28.09.2010

linii kolejowej nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i nr 92 Przemyśl – Medyka – granica państwa, Etap I odcinek Rzeszów – Jarosław” . Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania kwotę 18.300

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/60-milionow-zlotych-dla-wygody-i-bezpieczenstwa-mieszkancow-okolic-ciechanowa-954

60 milionów złotych dla wygody i bezpieczeństwa mieszkańców okolic Ciechanowa

23.09.2010

Budowa wiaduktów jest kolejnym ważnym zadaniem modernizacji linii E 65 etapem w budowie Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Ciechanów. Na obszarze o długości ponad 61 km, w ramach siedmiu przetargów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niebawem-beda-mogly-wrocic-pociagi-pasazerskie-na-trase-miedzy-lowiczem-i-zgierzem-952

Niebawem będą mogły wrócić pociągi pasażerskie na trasę między Łowiczem i Zgierzem

23.09.2010

pierwszy etap prac zaplanowanych na najbliższe lata. Kontrakt pod nazwą „Modernizacja linii kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa [...] aktywizacji inwestycyjnej miejscowych terenów i większego komfortu podróżowania mieszkańców . Efektem etapu I modernizacji linii kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz będzie poprawa stanu infrastruktury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-opracowanie-studium-wykonalnosci-dla-budowy-linii-duzej-predkosci-warszawa-lodz-poznan-wroclaw-927

Podpisanie umowy na Opracowanie studium wykonalności dla budowy linii dużej prędkości Warszawa - Łódź – Poznań/Wrocław

16.09.2010

dwóch etapach, z czego pierwszy zakłada wykonanie w ciągu 13 miesięcy analiz i wskazanie najkorzystniejszego wariantu przebiegu linii. Natomiast drugi etap stanowi uszczegółowienie wybranego w etapie pierwszym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-oferty-na-wykonanie-dokumentacji-projektowej-oraz-robot-budowlanych-na-odcinku-linii-kolejowej-e30-jaworzno-szczakowa-trzebinia-oraz-jaworzno-szczakowa-sosnowiec-jezor-923

Wybór oferty na wykonanie dokumentacji projektowej oraz robot budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Jaworzno Szczakowa – Trzebinia oraz Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Jęzor

16.09.2010

zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Modernizacja linii kolejowej E30 , etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, przetarg nr 1 modernizacja odcinków: Jaworzno Szczakowa –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybrano-wykonawce-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-916

Wybrano wykonawcę wiaduktu w Rogowie, na linii Warszawa – Łódź

15.09.2010

ci Rogów, który jest realizowany w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź, etap II, LOT C – pozostałe roboty”. Oferty na realizację tego zadania złożyło sześć firm, a za najkorz [...] zakres LOT-u C wchodzi również zaprojektowanie i wykonanie LCS Skierniewice. LOT C jest częścią II etapu inwestycji na linii Warszawa – Łódź, która docelowo pozwoli na podróżowanie między Warszawą, a Łodzią [...] oddziaływania kolei na środowisko naturalne. Projekt "Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, LOT C – pozostałe roboty" znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krok-milowy-w-przygotowaniach-do-wdrozenia-gsm-r-909

Krok milowy w przygotowaniach do wdrożenia GSM-R

10.09.2010

szkolenie personelu wskazanego przez zamawiającego. 2. Etap 2 to testy funkcjonalne dostarczonej w etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 obejmuje testowanie funkcjonalności eksploatacyjnej [...] została zawarta 13 maja br. z Bombardier Transportation). Zadanie będzie realizowane w trzech etapach: 1. Etap 1 przewiduje zaprojektowanie, dostawę, budowę, instalację i uruchomienie infrastruktury sieci [...] dostawę, wybudowanie i wdrożenie systemu GSM-R w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E30 Etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmodernizowane-tory-stacji-brzeg-862

Zmodernizowane tory stacji Brzeg

19.08.2010

153 978 840,33 zł netto. Kontrakt na stację Brzeg wraz z przyległymi odcinkami linii jest ostatnim etapem modernizacji linii E 30 na odcinku Opole - Wrocław. Przebudowa obejmuje wymianę torów i rozjazdów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...153154155156157158159160161162...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1571 do 1580 z 1778.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook