Wyniki wyszukiwania
prace przewidziano 39 miesięcy. Wartość umowy 82 mln zł netto. Umowa na nadzór oraz pełnienie funkcji inżyniera projektu to ponad 7 mln zł. Razem blisko 90 mln zł. Projekt pn. „Zabudowa systemu ERTMS/ETCS
PRZECZYTAJprogram wymiany rozjazdów na sieci kolejowej. W grudniu podpisana została pierwsza umowa za ponad 80 mln zł netto na montaż rozjazdów. Wymienione będą 103 rozjazdy zlokalizowane na terenie województw: do
PRZECZYTAJprzeszkolono ponad 25 000 osób odpowiedzialnych za bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów. Za ponad 4 mln zł PLK wybudowała nowoczesny symulator dla dyżurnych ruchu. W ciągu trzech miesięcy blisko 200 osób [...] urządzenia. Również PKP Intercity prowadzi ciągłe doskonalenie zawodowe pracowników. Od 2015 działa wart 5 mln zł najnowocześniejszy w kraju symulator jazdy lokomotywą. Szkolenia na nim podnoszą kwalifikacje m
PRZECZYTAJrosną nakłady finansowe na inwestycje w linie kolejowe: 2 606 mln zł w 2010 roku; 3 613 mln zł w roku 2011; Plan na 2013 rok - 6 698 mln zł. Także dzięki wprowadzanym przez PLK zmianom organizacyjnym
PRZECZYTAJnajmniej raz do roku, PLK będzie potrzebowała około 20 urządzeń. Zakup jednego z nich to koszt ok. 2 mln zł. Jednak nowy system szkolenia to nie tylko symulatory. Pawłowski podkreśla, że potrzeba nowych dyżurnych
PRZECZYTAJprzejazdów. Realizacja tych działań, współfinansowanych przez Unię Europejską, kosztuje ponad 300 mln zł. POIiŚ 7.1-59 „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych
PRZECZYTAJetap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica-Wrocław-Opole” to ponad 131 mln zł. Projekt "Modernizacja linii kolejowej E30, etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce
PRZECZYTAJBezpieczeństwo na kolei najwyższe od lat
28.02.2015
oddany do użytku zostanie nowoczesny symulator jazdy do szkolenia maszynistów. Urządzenie za ponad 5 mln zł jest zlokalizowane na warszawskim zapleczu technicznym przewoźnika. Na bieżąco prowadzone są również
PRZECZYTAJwymianę nawierzchni drogowej na 19 przejazdach kolejowych. Całkowita wartość projektu wynosi ponad 35 mln zł, zaś wartość wynagrodzenia wykonawcy określona w umowie wynosi 23 916 064,65 PLN. Realizacja robót
PRZECZYTAJjest z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Łączna wartość tych inwestycji to 292,8 mln zł netto. Więcej informacji o inwestycji na www.rail-baltica.pl .
PRZECZYTAJ