Wyniki wyszukiwania
Głównym celem zaplanowanych prac jest zwiększenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80 - 100 km/h i likwidacja ograniczeń prędkości. Czas przejazdu skróci się o ok. 20 minut (z 60 do 40 minut). Wykonane
PRZECZYTAJWarszawą, po której pociągi ekspresowe obecnie jeżdżą z prędkością maksymalną 160 km/h. Plany modernizacyjne CMK przewidują wprowadzenie prędkości 200 km/h i w związku z tym konieczne jest zmodernizowanie [...] nie sieci trakcyjnej przystosowanej do prowadzenia ruchu z tą prędkością w systemie zasilania prądem stałym o napięciu 3000 woltów. Modernizacja sieci trakcyjnej na Centralnej Magistrali Kolejowej skróci
PRZECZYTAJbezkolizyjne skrzyżowania umożliwiające jazdę pociągów z dużymi prędkościami. Przystosowanie Centralnej Magistrali Kolejowej do dużych prędkości skróci czas przejazdu pomiędzy Warszawą a Krakowem i Katowicami [...] Zawierciem. Jest to element przygotowań Centralnej Magistrali Kolejowej do ruchu pasażerskiego z prędkością 200 km/h. Dwupoziomowe skrzyżowania powstaną w ciągu drogi powiatowej w gminie Kowiesy (powiat
PRZECZYTAJkolejowego. Na dużej części tego fragmentu trasy Warszawa – Gdynia pociągi rozpędzają się już do prędkości 160km/h. W ramach prac na tej części linii E 65 (LCS Nasielsk) zakończono modernizację całego szlaku
PRZECZYTAJkolejowego. Na dużej części tego fragmentu trasy Warszawa – Gdynia pociągi rozpędzają się już do prędkości 160km/h. W ramach prac na tej części linii E 65 (LCS Nasielsk) zakończono modernizację całego szlaku
PRZECZYTAJz Kielc do Warszawy linią nr 8 Warszawa — Kraków trwa ponad 3 godziny. Uwzględniając przejazd z prędkością 200 km/h przez Centralną Magistralę Kolejową oraz połączenie łącznicą Czarncy ze stacją Włoszczowa
PRZECZYTAJTermin realizacji zamówienia: 15 listopada 2012 r. Realizacja zadania pozwoli na podniesienie prędkości rozkładowej do 120 km/h na odcinku poddanym rewitalizacji. Informacje dla mediów: Ewa Symonowicz-Ginter
PRZECZYTAJPociągiem do stadionu PGE Arena Gdańsk!
04.05.2012
Inwestycja pozwoliła na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskania prędkości rozkładowej 80 km/h oraz umożliwienia wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów p
PRZECZYTAJNowoczesne technologie na kolei
23.04.2012
realizowania swoich funkcji dla pociągów konwencjonalnych, kursujących z prędkością do 200 km/h, a także dla pociągów dużych prędkości. W praktyce zastosowanie ETCS sprowadza się do wcześniejszego przekazywania [...] również informację o dozwolonej prędkości na poszczególnych odcinkach trasy, a ewentualne jej przekroczenie powoduje automatyczne wymuszenie hamowania przez system ETCS do prędkości obowiązującej na danym odcinku
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską
PRZECZYTAJ