Wyniki wyszukiwania
o w historii kolei programu inwestycyjnego będzie 8,5 tys. km linii kolejowych dostosowanych do wyższych prędkości. Podczas dyskusji panelowej z udziałem przedstawicieli: zarządcy infrastruktury, jednostki
PRZECZYTAJkonstrukcja na 27 odnowionych i wzmocnionych filarach. Ze względu na wymagania przeciwpowodziowe będzie wyższa o 35 cm od poprzedniej. Prace przygotowawcze do rozpoczęcia montażu nowej przeprawy rozpoczną się
PRZECZYTAJobsługi podróżnych. PLK przebudowała perony na stacjach Boguszów Gorce i Boguszów Gorce Zachód. Są wyższe, mają nową nawierzchnię z wyznaczeniem pasa bezpieczeństwa oraz dojściami wyposażonymi w pochylnie
PRZECZYTAJśrodki z Unii Europejskiej), w 2012 r. wielkość nakładów na inwestycje może być ponad dwukrotnie wyższa. Te pieniądze muszą być dobrze wykorzystane. Dotychczasowa struktura PLK wyczerpała swoje możliwości
PRZECZYTAJ. Na stacji w Dobieszynie oraz na przystankach w Grabowie i Strzyżynie widać już zarysy nowych, wyższych platform. Wkrótce rozpocznie się układanie płyt peronowych. W ramach inwestycji wybudowane zostaną
PRZECZYTAJwsiadają i wysiadają z pociągów na przystankach w Podleścu i Mierzęcinie. Perony są dłuższe, szersze i wyższe oraz dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości porusza się. Wykonano pochylnie i ant
PRZECZYTAJRozpoczęła się przebudowa peronu nr 2 na stacji Włocławek. Po zakończeniu prac peron będzie wyższy, co zapewni podróżnym łatwiejsze wsiadanie do pociągów. Powstanie 150-metrowa wiata, która architekto
PRZECZYTAJw Reptowie oraz na przystankach w Miedwiecku i Grzędzicach kończy się budowa nowych peronów. Będą wyższe, szersze i dłuższe, co pozwoli pasażerom wygodniej wsiadać i wysiadać z pociągów. Przystanki zostaną
PRZECZYTAJograniczenia ruchowe. Pasażerowie zyskają nowe perony w Wolsztynie i Grodzisku Wielkopolskim. Na wyższych, oświetlonych, obiektach będą wiaty i ławki. Powiadamianie podróżnych ułatwią tablice wyświetlające
PRZECZYTAJPrzyszłość należy do kolei
01.12.2014
Dzięki inwestycjom zrealizowanym przez PLK w ubiegłym roku na polskiej sieci kolejowej przybyło prawie 1,3 tys. km zmodernizowanych torów. Rok 2014 zapowiada się jeszcze lepiej. Zarządca infrastruktur
PRZECZYTAJ