Wyniki wyszukiwania
W związku z pracami modernizacyjnymi czas przejazdu między Warszawą a Poznaniem wydłuży się od 40 minut do ponad godziny. Dla pasażerów podróżujących na trasie Warszawa – Poznań PKP Intercity przygotowało
PRZECZYTAJna przebudowanym odcinku do V = 100 km/h., • skrócenie czasu jazdy pociągów pasażerskich o 17 - 20 minut, • poprawa jakości ruchu pociągów, • dostosowanie przejazdów do wymogów Rozporządzenia Ministra I
PRZECZYTAJroku, umożliwi skomunikowanie Olsztyna z lotniskiem. Podróż pociągiem na samolot zajmie tylko 45 minut, a nowy przystanek z wiatą, czytelnym systemem informacji wizualnej oraz nowoczesnym oświetleniem
PRZECZYTAJGrupa PKP gotowa do zimy
28.11.2013
ciepłymi napojami. Dodatkowo, w sytuacjach nadzwyczajnych, powodujących opóźnienia pociągów powyżej 120 minut, na 19 największych dworcach w Polsce, podróżnym wydawane będą nieodpłatnie ciepłe napoje. …i w pociągu
PRZECZYTAJOstatnia korekta rozkładu jazdy pociągów
10.10.2014
na linii łódzkiej, dzięki którym w 2015 roku czas przejazdu z Łodzi do stolicy skróci się do 70 minut. Komunikacja kolejowa na tej trasie została od września uzupełniona połączeniami autobusowymi PKP
PRZECZYTAJbudowę łącznicy kolejowej, która umożliwi bezpośredni dojazd pociągiem w czasie nie dłuższym, niż 20 minut, z centrum Warszawy do Międzynarodowego Portu Lotniczego na Okęciu. Jest to jedna z inwestycji re
PRZECZYTAJych w 2012 r. spowodowały opóźnienia ponad 3 tysięcy pociągów, każdego dnia średnio na prawie 50 minut. Oznacza to, że codziennie prawie 10 pociągów doznaje niemal godzinnego opóźnienia wskutek zdarzeń
PRZECZYTAJrealizacji etapu II projektu). uzyskanie czasu przejazdu z Olsztyna do Szyman wynoszącego ok. 49 minut dla pociągów zatrzymujących się na wszystkich przystankach. Poprawa stanu infrastruktury kolejowej
PRZECZYTAJWarszawa – Łódź, która docelowo pozwoli na podróżowanie między Warszawą, a Łodzią w czasie ok. 65 minut. Przeprowadzenie kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi
PRZECZYTAJdrugi tor oraz zelektryfikujemy linię. Najszybsze pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h, o 20 minut krócej niż obecnie. Powstanie blokada liniowa oraz nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. R
PRZECZYTAJ