Wyniki wyszukiwania
PLK (SKRJ System Konstrukcji Rozkładu Jazdy, IZTP Internetowy System zamawiania Pociągów „Zamawiaj i Jedź”) są w 100% rozwijane i utrzymywane przez pracowników spółki. Dzięki temu Rozkład Jazdy charakteryzuje
PRZECZYTAJmożliwości bezpośredniej przesiadki na dworcu Kraków Główny. Podróżni, którzy przyjadą na dworzec, aby jechać dalej, będą musieli przejść również odprawę w strefach buforowych. WSPARCIE INFORMACYJNE i POMOC
PRZECZYTAJna semaforze, przekroczył prędkość, a na trasie dodatkowo doszło do uszkodzenia rozjazdu. Pociąg jedzie coraz szybciej i szybciej. Sytuacja robi się naprawdę niebezpieczna. Renata Obara, instruktor ruchu
PRZECZYTAJmaszynisty przez dyżurnego ruchu o przyczynie jazdy na sygnał zastępczy i numerze toru, którym powinien jechać. Skuteczny nadzór Program Poprawy Bezpieczeństwa Kolejowego obejmuje również zadania dotyczące u
PRZECZYTAJośmiu torów. W ramach projektu wykonany zostanie również system parkingów dla samochodów („Parkuj i Jedź”) oraz dla rowerów. Dojazd do dworca kolejowego Łódź Fabryczna zapewniony będzie ulicami: P.O.W, Składową
PRZECZYTAJFabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne – na osi wschód – zachód (przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i
PRZECZYTAJzostanie nowa nastawnia wyposażona w komputerowe urządzenia sterowania. Pociągi docelowo będą mogły jechać 230/250 km/h. – Przygotowujemy Centralną Magistralę Kolejową do przejazdu większej liczby pociągów
PRZECZYTAJFabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne – na osi wschód – zachód (przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i
PRZECZYTAJpasażerskich i towarowych. Nastąpi zwiększenie przepustowości szlaków kolejowych, tzn. będzie mogło jechać więcej składów, przy jednoczesnym wzroście poziomu bezpieczeństwa. Zapewnią to m.in. wiadukty zamiast
PRZECZYTAJskraca się czas przejazdów, co ma bardzo duży wpływ na ocenę podróży. Dziś z Warszawy do Gdańska jedziemy 2h 38 minut, a z Wrocławia do Trójmiasta 5h – o 1h 7 minut krócej w stosunku do rozkładu 2014/2015
PRZECZYTAJ