Wyniki wyszukiwania
Wzmacnianie zasilania na E 30
27.06.2008
układu zasilania, tak aby na objętej inwestycjami trasie, zapewnić możliwość kursowania pociągów z prędkością 160 km/h. W ramach modernizacji realizowana jest budowa dwóch nowych podstacji trakcyjnych: Marcelin
PRZECZYTAJruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz dla prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Postępowanie przetargowe dotyczy opracowania
PRZECZYTAJruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje
PRZECZYTAJOtwarcie ofert w przetargu na linii E30
02.08.2010
pociągów pasażerskich (o długości 400 m) z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych (o długości 750 m, 120 osi i ciężarze 3200 t) z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje
PRZECZYTAJpociągów pasażerskich (o długości 400 m) z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych (o długości 750 m, 120 osi i ciężarze 3200 t) z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje
PRZECZYTAJKolejny przetarg na E30
22.07.2010
wysokości 221 kN. Linia przeznaczona będzie dla ruchu pasażerskiego z prędkością Vmax = 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych z prędkością Vmax = 120km/h. www.pois.gov.pl „Projekt ubiega się o finansowanie
PRZECZYTAJruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje
PRZECZYTAJuruchomienia przewozów kolejami dużych prędkości w Polsce " oraz "Prognozy oddziaływania na środowisko dla Programu budowy i uruchomienia przewozów kolejami dużych prędkości w Polsce". miejsce debaty: duża sala
PRZECZYTAJPo zakończeniu wszystkich prac i pozyskaniu niezbędnych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 140 km/h (obecnie do 120 km/h), na linii nr 214 do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h (obecnie
PRZECZYTAJprzejazdu od kilku do kilkunastu minut. Spowodowane jest to ruchem jednotorowym i ograniczeniem prędkości w związku z pracami modernizacyjnymi na odcinku Sadowne Węgrowskie – Małkinia. Od 11 sierpnia wróciły
PRZECZYTAJ