Wyniki wyszukiwania
również na budowę wiaduktów drogowych nad Centralną Magistralą Kolejową, co pozwoli na podniesienie prędkości powyżej 160 km/h na kolejnych odcinkach tej linii i dalsze skrócenie czasu przejazdu z Warszawy
PRZECZYTAJGliwice – Katowice kursuje prawie 100 pociągów. To efekt przebudowanej infrastruktury i zwiększenia prędkości pociągów do 100 km/h. Odcinek Katowice – Chorzów Batory był ostatnim wyremontowanym odcinkiem na
PRZECZYTAJna stacjach i przystankach oraz możliwość szybszej jazdy pociągów. Po zakończeniu prac wzrośnie prędkość pociągów pasażerskich z 90 km/h do 120 km/h. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków, Piastów
PRZECZYTAJKolej ułatwia obsługę Portu Gdańsk!
10.08.2016
drogowych oraz urządzenia sterowania ruchem. Dzięki inwestycji pociągi będą mogły też zwiększyć prędkość z 20-40 km/h do 100 km/h, co znacznie usprawni przewóz towarów. Projekt, o wartości 370 mln zł,
PRZECZYTAJzwiększy bezpieczeństwo podróżnych. Po zakończeniu prac pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością rozkładową do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Efektem tego będzie dalsze skrócenie czasu przejazdu
PRZECZYTAJbudową drugiego toru. Zakończenie modernizacji całej trasy, która pozwoli na dostosowanie jej do prędkości 160 km/h na 93 procentach długości, planowane jest w perspektywie finansowania UE na lata 2014 –
PRZECZYTAJKolej zbliża Śląsk i Wielkopolskę
14.04.2015
Kluczborkiem usprawni również transport towarów. Pociągi towarowe po nowych torach będą mogły jechać z prędkością 100 km/h, co skróci czas dostawy z południa Polski do portu w Szczecinie. Inwestycja PLK jest już
PRZECZYTAJDzięki elektryfikacji linii na trasę zamiast spalinowych wyjadą ekologiczne pociągi. Będą kursować z prędkością 80 km/h dzięki czemu przejazd z centrum miasta do Balic zajmie około 20 minut. Powstanie również
PRZECZYTAJ– Włoszczowa Północ, na odcinku z Grodziska do Zawiercia modernizowane są mosty i przepusty do prędkości ponad 200 km/h, na odcinku Starzyny – Kozłów wymieniany będzie tor, trwają prace na trasie Tunel
PRZECZYTAJ67 km linii kolejowej (ponad 82 km torów). Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej 100–120 km/h , na odcinku jednotorowym Kościerzyna – Gdańsk Osowa oraz 90–100 km/h na
PRZECZYTAJ