Wyniki wyszukiwania
do potrzeb osób z niepełnosprawnością i o ograniczonej możliwości poruszania się. PLK montują na peronach antypoślizgowe płyty, pochylnie, windy i schody ruchome. Obecnie na stacjach zainstalowanych jest
PRZECZYTAJkomunikacja zastępcza lub pociągi kierowane były zmienionymi trasami. W pociągach oraz na dworcach i peronach podróżni byli powiadamiani o zmianach w komunikacji. Informacje podawane były także za pośrednictwem
PRZECZYTAJpodwyższeniu prędkości jazdy pociągów między Opolem a Kluczborkiem. Inwestycja obejmie przebudowę peronów na stacji Jełowa i przystankach kolejowych: Opole Gosławice, Kotórz Mały, Osowiec Przystanek, Kały
PRZECZYTAJwysokości 76 cm. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pomyślały również o osobach niepełnosprawnych. Na peronach zamontowane zostaną specjalne pochylnie oraz windy, które w znacznym stopniu ułatwią korzystanie
PRZECZYTAJSytuacja zimowa – poniedziałek rano
03.02.2014
do kilku tysięcy dodatkowych pracowników, zapewniających właściwe warunki obsługi podróżnych na peronach i dojściach do pociągów. Zarządca infrastruktury, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., pozostaje w stałym
PRZECZYTAJobiekty inżynieryjne oraz przejazdy kolejowo-drogowe. Standard obsługi podróżnych poprawi przebudowa peronów. Stacje Piechowice i Szklarska Poręba Górna będą dostosowanie do potrzeb osób o ograniczonych mo
PRZECZYTAJHerkules pomógł kolejarzom na E 30
09.04.2015
Wykonano już m.in. 195 km torów, 57 wiaduktów i mostów, 10 przejść podziemnych dla pieszych oraz 35 peronów. Koszt modernizacji to ok. 3,4 mld PLN, kwota dofinansowania z UE to ok. 2,3 mld PLN. Projekt mo
PRZECZYTAJpołączą oddzielone torami dzielnice. W Grodzisku ułatwią dojście do ulic Żydowskiej i Towarowej. Na peronach rozpoczęły się już prace wykończeniowe – montaż zadaszeń oraz przygotowanie do instalacji wind.
PRZECZYTAJrozjazdów oraz urządzeń sterowania ruchem, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybudują także przystanek. Peron o długości 200 m będzie wyposażony w oświetlenie oznakowanie i windy, które ułatwią dostęp osobom
PRZECZYTAJkolejne prace ziemne. Obecne przejście podziemne umożliwia przemieszczanie się tylko miedzy dwoma peronami. Nowy obiekt – budowany w odległości ok. 20 m metrów od starego – umożliwi pasażerom przedostanie
PRZECZYTAJ