Wyniki wyszukiwania
ch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja
PRZECZYTAJnad DK81 w Katowicach Ligocie i most nad rzeką Mleczną w Katowicach. Dzięki przeprowadzonym pracom prędkość pociągów towarowych wzrośnie dwukrotnie, z 40 do 80 km/h. Zwiększy się też poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJprace naprawcze na 31 obiektach inżynieryjnych. Docelowo chcemy, aby pociągi pojechały tą trasą z prędkością do 120 km/h. Będzie to możliwe po zabudowie nowych urządzeń systemu sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJKDP na Kongresie
08.11.2011
KOLEJ DUŻYCH PRĘDKOŚCI NA KONGRESIE: Sukces kolei dużych prędkości w Polsce możliwy jest tylko z sukcesem modernizacji kolei konwencjonalnej - powiedział Marek Pawlik, wiceprezes PLK uczestnik kongresowej [...] kongresowej debaty Kolej Dużych Prędkości. W dyskusji uczestniczyli także: Nicolas Halamek, customer director, ALSTOM Transport, Zbigniew Jakubas, inwestor giełdowy, właściciel spółek Newag i Ferocco, Janusz [...] dyrektor, Railway Business Forum Rozmówcy rozmawiali o tym: czy Polskę stać na projekt kolei dużych prędkości, czy KDP jest projektem elitarnym? Temat budził tak duże zainteresowanie, ze nie zdołano wyczerpać
PRZECZYTAJuzyskaniu wszystkich niezbędnych pozwoleń najszybsze pociągi przejadą z Poznania do Szczecina z prędkością do 160 km/h. Skróci to czas podróży nawet o 50 min. Zwiększy się bezpieczeństwo i przepustowość
PRZECZYTAJzabezpieczające. Wybudujemy od nowa cztery mosty kolejowe i jeden wiadukt. Dzięki inwestycji zwiększymy prędkość pociągów ze 110 km/h do 140 km/h. Skrócą się podróże na trasie Kraków – Kielce. Projekt „Prace na
PRZECZYTAJW styczniu zniesiono ograniczenia prędkości na odcinku pomiędzy krakowskimi Batowicami a Tunelem, na jednej z ważniejszych tras kolejowych na południu Polski. Ze sprawniejszych przejazdów korzystają podróżni [...] niemal 18 km torów. Wymiana ich elementów oraz wzmocnienie nasypów pozwoliły usunąć ograniczenia prędkości. Duży zakres zadań związany był z wymianą sieci trakcyjnej. Wykonawcy zamontowali przeszło 500 nowych
PRZECZYTAJelektryfikację linii kolejowej nr 25, a tym samy jej obsługę ekologicznymi pociągami elektrycznymi z prędkością do 120 km/h. Dokumentacja dla dwóch odcinków (Tomaszów Mazowiecki - Opoczno oraz Wąsosz Konecki
PRZECZYTAJrokiem było to ok. 2:20 h. Jeszcze w tym roku całą trasą między Wrocławiem a Poznaniem pojedziemy z prędkością 160 km/h w ok. 1:30 h. Projekt „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap
PRZECZYTAJ