Wyniki wyszukiwania
długości 200 m i wysokości 0,55 m z nawierzchnią wykonaną z polbruku i płyt peronowych z pasem bezpieczeństwa przystosowanym dla ludzi niewidomych i niedowidzących. Na peronie ustawimy trzy nowe tablice
PRZECZYTAJjazdy pociągów, - przywrócona zostanie pełna przepustowość linii kolejowej, - poprawione zostanie bezpieczeństwo jazdy, - zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości jazdy pociągów. Prace finansowane są ze
PRZECZYTAJrobotami. Przebudowa przejazdów kolejowo-drogowych wraz z budową dróg objazdowych poprawi poziom bezpieczeństwa na styku toru i drogi. Tak jak na wszystkich modernizowanych przez PLK trasach, tak i tu zmieni
PRZECZYTAJzapewnią właściwe utrzymanie linii, co przekłada się bezpośrednio na stabilny rozkład jazdy i bezpieczeństwo podróży. Roboty zakończą się 30 listopada br. Całkowity koszt to ponad 23 mln zł netto. Kontakt
PRZECZYTAJi ławki. Perony zyskały nową funkcjonalną nawierzchnię z kostki brukowej, z zaznaczonym pasem bezpieczeństwa, sygnalizującym osobom niedowidzącym bliskość krawędzi. Orientację na poszczególnych przystankach
PRZECZYTAJzakończeniu nauki, Spółka gwarantuje zatrudnienie. Już w bieżącym roku PLK planuje w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu, zatrudnić przygotowane osoby w zespołach utrzymania i diagnostyki drogi kolejowej oraz
PRZECZYTAJkolejowych. Dzięki poniesionym nakładom zwiększymy rozkładową prędkość do 120 km/h, poprawimy bezpieczeństwo, zmniejszymy koszty utrzymania infrastruktury oraz będziemy mogli przedstawić bardziej atrakcyjną
PRZECZYTAJy drogowe. Dzięki poniesionym nakładom zwiększymy rozkładową prędkość do 120 km/h, poprawimy bezpieczeństwo, zmniejszymy koszty utrzymania infrastruktury oraz będziemy mogli przedstawić bardziej atrakcyjną
PRZECZYTAJsterowania ruchem ERTMS (ang.) European Rail Traffic Management. Jest to system podwyższający bezpieczeństwo ruchu kolejowego oparty m.in. na radiowej transmisji danych bezpośrednio do kabiny maszynisty
PRZECZYTAJPrzystanek Wrocław Stadion na ekranie
06.06.2012
sytuacji pasażerów i ruchu kolejowego na przystanku ułatwia podejmowanie decyzji i zwiększa bezpieczeństwo. Monitoring uzupełnia dotychczasowy system ochrony przystanków i stacji kolejowych. PKP Polskie
PRZECZYTAJ