Wyniki wyszukiwania
Po zakończonej modernizacji linii pociągi ze Szczecina do Poznania przyspieszą do 160 km/h. Czas przejazdu najszybszego pociągu na tym odcinku będzie krótszy o około 50 min. Dzięki przebudowie przejaz
PRZECZYTAJprojektu przewidywane jest we wrześniu 2015 r. Wówczas pociągi pasażerskie będą mogły rozwijać prędkość do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego
PRZECZYTAJlinii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego
PRZECZYTAJPoprawa bezpieczeństwa na E 59
24.04.2013
modernizacji będzie dostosowanie linii do prędkości 160km/h w ruchu pasażerskim oraz do 120km/h w towarowym, przy nacisku na oś 221 kN. z elementami rozwiązań dla prędkości do 200 km/h. Linia E 59 jest fragmentem
PRZECZYTAJModernizacja linii E 59 we Wrocławiu
30.07.2012
linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego
PRZECZYTAJdwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę [...] w ramach odrębnego projektu. Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut
PRZECZYTAJdwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę [...] w ramach odrębnego projektu. Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut
PRZECZYTAJ„północny”. Dzięki PLK obie konstrukcje zapewniają teraz dobre podróże – pociągi kursują już z prędkością nawet 120 km/h i zachowany jest historyczny charakter obiektów. Przebudowany został także most [...] elementy betonowe i kamienne. Obiekt zyskał nowe balustrady. Odnowionym mostem pociągi mogą jeździć z prędkością 100 km/h. Remonty mostów, za 4 mln zł, pozwalają utrzymać planowe podróże i zwiększyły poziom [...] Modernizacja odcinka Ostrowite – Biskupiec Pomorski – Jamielnik – Olsztyn dostosuje infrastrukturę do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich oraz do 100 km/h dla pociągów towarowych. Prace umożliwią zwiększenie
PRZECZYTAJnowe urządzenia, sygnalizacja i rogatki. Po zakończeniu remontu pociągi na tej trasie pojadą z prędkością 140 km/h, co zapewni sprawną podróż między Kutnem a Toruniem. Prace rozpoczną się we wrześniu i
PRZECZYTAJprzewoźników towarowych, poprawa bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego oraz przepustowości linii. Prędkość pociągów wzrośnie dwukrotnie z 40 do 80 km/h. Ruch pociągów pasażerskich na linii nr 139 na odcinku
PRZECZYTAJ