Wyniki wyszukiwania
szkolne zasoby dydaktyczne i pomoże uczniom w przygotowaniu do zawodu. W ostatnich latach PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekazały ponad 140 razy darowizny instytucjom, które promują i dbają o historię kolei
PRZECZYTAJwraz z nowym nasypem kolejowym o długości blisko 500 m, który łączy dwie istniejące zelektryfikowane linie kolejowe: nr 97 Skawina - Żywiec i nr 117 Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona - Bielsko Biała. Wykonano
PRZECZYTAJNowe mosty dla nowej kolei w Krakowie
18.05.2023
wygodną komunikację w obrębie miasta – mówi minister infrastruktury Andrzej Adamczyk. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przygotowują w sumie trzy mosty kolejowe nad Wisłą, które usprawnią przejazd pociągów
PRZECZYTAJpolskim odcinku Rail Baltica jest kontynuowana. Prace prowadzone w gminie Szepietowo przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poprawiają dostęp do kolei, usprawniają także lokalny transport. Zakres robót na tym
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla elektryfikacji linii Łuków – Lublin Północny. Inwestycja umożliwi pr
PRZECZYTAJperony na dziewięciu stacjach i przystankach na linii kolejowej Sokółka – Suwałki. Dzisiaj PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na przebudowę peronów na stacjach w Augustowie i Dąbrowie Białostockiej
PRZECZYTAJdrogowa – powiedział Mirosław Skubiszyński, wiceprezes Zarządu, dyrektor ds. eksploatacji, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Bezkolizyjna przeprawa w Zielonce ma 100 m długości. Pod torami powstał tunel z jezdnią
PRZECZYTAJna Warszawskim Węźle Kolejowym zapewnią nowoczesne urządzenia i systemy komputerowe. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują za ok. 2 mld zł netto projekt „Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku
PRZECZYTAJdzielnic Katowic: Ochojca, Murcek, Kostuchny i Podlesia zyskają lepszy dostęp do pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały cztery umowy na zaprojektowanie i wybudowanie nowych przystanków na linii
PRZECZYTAJprzęsłami, o długości 410 m został wybudowany w 1952 r. Nowe tory między dwoma rzekami PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. skoordynowały remont mostu na Warcie z realizowaną przez stronę niemiecką (DB Netz)
PRZECZYTAJ