Wyniki wyszukiwania
Jednocześnie musimy podkreślić, że przywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej
PRZECZYTAJjazdy. Musimy podkreślić, że przywrócone odcinki będą stale monitorowane i w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej
PRZECZYTAJzwiązane są z remontami i modernizacją linii oraz obiektów kolejowych. Pozwalają wykonawcom przejść z pracami na nowe odcinki torów. Roboty prowadzone są w ponad 250 miejscach, obejmują ponad 3200 km torów i
PRZECZYTAJna liniach kolejowych niezbędne do wykonania modernizacji, przebudowy lub remontów tras. Wykonane prace poprawią standard linii oraz obsługę podróżnych i bezpieczeństwo w ruchu kolejowym. Rozkład obowiązuje
PRZECZYTAJz o.o. Rozpoczęcie budowy bezkolizyjnego skrzyżowania planowane jest w I kw. 2022, po zakończeniu prac projektowych. Inwestycja będzie prowadzona etapami, co zapewni kursowanie pociągów i wykorzystanie
PRZECZYTAJdworca będzie udostępniony parking na sto samochodów i blisko trzysta rowerów. – Doceniam zaawansowanie prac na całym odcinku linii Wrocław – Poznań położonym na korytarzu sieci bazowej Bałtyk – Adriatyk. S [...] czas podróży z Wrocławia do Poznania nawet do 1:40 h – przed rokiem było to ok. 2:20 h. Projekt „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego [...] siecią trakcyjną i nowoczesnymi urządzeniami sterowania. Dzięki zrealizowanym w ubiegłych latach pracom na odcinkach: Wrocław – granica województwa dolnośląskiego oraz Poznań – Czempiń dla podróżnych powstały
PRZECZYTAJpod torami jezdni o łącznej szerokości 6 m z dwoma pasami ruchu oraz 3 m trasy pieszo-rowerowej. Prace realizowane są w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami
PRZECZYTAJodcinku między Pilichowicami a Olszamowicami. Na koniec 2023 r., po wykonaniu wszystkich zaplanowanych prac na Centralnej Magistrali Kolejowej oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom
PRZECZYTAJWartość 24,5 mln zł netto PLK przeznaczą 10,4 zł netto, Gmina Celestynów 14,1 mln zł netto. Zakończenie prac planowane w listopadzie 2022 roku. Bezpieczniej na skrzyżowaniu dróg i torów Budowa wiaduktów w Gdyni
PRZECZYTAJS.A. – Lepsze i bezpieczniejsze drogi w Celestynowie to większe szanse na rozwój i nowe miejsca pracy oraz aktywizowanie małych i średnich firm. Dzięki inwestycji kierowcy nie będą czekać na przejeździe [...] brutto) pokryje Gmina Celestynów a PLK przeznaczą 10,4 zł netto (12,7 zł brutto). Planowane zakończenie prac to koniec listopada 2022 roku. Bezpieczniej na skrzyżowaniu dróg i torów Budowa wiaduktu kolejowego
PRZECZYTAJ