Wyniki wyszukiwania
dofinansowania to 499 mln zł. – Europejski Zielony Ład stawia na kolej. Dlatego też inwestycje w rozwój i modernizację kolei w Polsce pozostają jednym z głównych priorytetów wsparcia Polski w ramach Funduszy
PRZECZYTAJfinansowania. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
PRZECZYTAJprzepustowość trasy, co umożliwi przejazd większej liczby pociągów. Sprawny przewóz ładunków wpłynie na rozwój gospodarki i regionu. Inwestycja zwiększy konkurencyjność kolei – ekologicznego transportu w stosunku
PRZECZYTAJciężarówek na drogach i tym samym korzyści dla środowiska naturalnego. Sprawny przewóz ładunków wpływa na rozwój gospodarki i regionu. Efektywność kolejowego transportu rośnie, gdyż po torach mogą jechać cięższe
PRZECZYTAJwielki proces inwestycyjny na kolei , jako ekologicznego środka transportu. Efektem będzie dalszy rozwój infrastruktury, co przełoży się na kolejne szybsze i bezpieczniejsze podróże, lepszą ofertę przewozową
PRZECZYTAJwymierną korzyścią dla okolicznych przedsiębiorców – powiedział Tomasz Gontarz, pełnomocnik ds. rozwoju infrastruktury kolejowej w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim. Na stacji Biała Podlaska zdemontowano
PRZECZYTAJinfrastruktury były następujące: stabilne stawki dostępu dla przewoźników – jako motor napędowy dla rozwoju rynku kolejowego w Polsce zapewnienie wysokiej jakości i bezpiecznej infrastruktury zbilansowanie
PRZECZYTAJwykorzystać doświadczenia zdobyte we współpracy ze szkołą do szkolenia własnych pracowników i ich rozwoju zawodowego. Zdjęcia użyczone przez Zespół Szkół Transportowo - Mechatronicznych
PRZECZYTAJprzepustowość i poprawiamy warunki prowadzenia ruchu. To dowód, że inwestycje w kolej realnie wspierają rozwój gospodarki i konkurencyjność transportu kolejowego w Polsce – mówi Krzysztof Waszkiewicz, Członek
PRZECZYTAJstanowiska Członka Zarządu – dyrektora ds. rozwoju i Członka Zarządu – dyrektora ds. operacyjnych 1. Kandydatem na stanowisko Członka Zarządu – dyrektora ds. rozwoju może być osoba, która spełnia łącznie
PRZECZYTAJ