• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-wiecej-podroznych-zadowolonych-z-uslug-grupy-pkp-rosnie-poziom-satysfakcji-pasazerow-ze-standardow-obslugi-w-pociagach-i-na-dworcach-3179

Coraz więcej podróżnych zadowolonych z usług Grupy PKP. Rośnie poziom satysfakcji pasażerów ze standardów obsługi w pociągach i na dworcach

14.09.2016

najistotniejszych obszarach obsługi pasażerów. Z komfortu przejazdu pociągiem zadowolonych jest 74% podróżnych, czyli o 13 punktów procentowych więcej niż w drugiej połowie ubiegłego roku. W przypadku oceny [...] Intercity. Nowoczesne i komfortowe pociągi - FLIRT3 i PesaDART są dostosowane do potrzeb różnych grup podróżnych, w tym osób o ograniczonej mobilności. Zasoby przewoźnika zostały powiększone także o 263 nowe [...] Linie Kolejowe S.A. priorytetowo traktują przygotowanie i utrzymanie jak najlepszej oferty dla podróżnych i zapewnienie wygodnej obsługi na stacjach i przystankach – mówi Prezes PKP Polskich Linii Kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-lodz-fabryczna-w-grudniu-otwarta-dla-podroznych-3167

Nowa Łódź Fabryczna w grudniu otwarta dla podróżnych

31.08.2016

Dla bezpieczeństwa podróżnych Testy urządzeń i systemów związanych z bezpieczeństwem obiektu, obejmą m.in. system wentylacji, który liczy ok. 41 tys. m2 kanałów i gwarantuje podróżnym bezpieczną i wygodną [...] uporządkuje teren wokół dworca. Wygodny i nowoczesny obiekt Trzypoziomowy obiekt jest przyjazny podróżnym, posiada także udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Wygodne poruszanie się pomiędzy trzema poziomami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-dzien-powrotow-z-sdm-liczba-podroznych-wieksza-niz-prognozowana-3147

Drugi dzień powrotów z ŚDM - liczba podróżnych większa niż prognozowana

01.08.2016

jazdy – podsumowuje Marek Chraniuk, prezes zarządu PKP Intercity. Jednym z powodów większej liczby podróżnych w pociągach były liczne grupy, które spontanicznie zmieniały transport autobusowy na kolej. M.in

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-standard-obslugi-podroznych-na-ponad-2-tysiacach-stacji-kolejowych-2847

Rośnie standard obsługi podróżnych na ponad 2 tysiącach stacji kolejowych

30.07.2015

objęte „Akcją Wakacje”. W wytypowanych miejscowościach, w których w okresie wakacyjnym rośnie liczba podróżnych, zwiększono ilość i częstotliwość kontroli czystości. Dzieje się tak między innymi na stacjach [...] Remonty stacji i przystanków, ich właściwe oznakowanie, czy utrzymanie w czystości pozwala oferować podróżnym kompleksową usługę na coraz wyższym poziomie. To podróż pociągiem w odpowiednich warunkach od momentu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jelenia-gora-przebudowa-stacji-spelni-oczekiwania-podroznych-2819

Jelenia Góra. Przebudowa stacji spełni oczekiwania podróżnych

17.06.2015

wykonawca do końca roku przebuduje na stacji trzy perony. Obiekty będą wyższe i znacznie ułatwią podróżnym wsiadanie do pociągów. Na każdym peronie będzie nowa nawierzchnia, zostaną odnowione wiaty, zamontowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-peron-na-stacji-gdansk-wrzeszcz-juz-dostepny-dla-podroznych-2816

Nowy peron na stacji Gdańsk Wrzeszcz już dostępny dla podróżnych

15.06.2015

przejścia prowadzące na perony wyposażone w witryny do zamieszczania rozkładów jazdy i informacji dla podróżnych. 150 mln zł na kompleksową przebudowę stacji Inwestycja Polskich Linii Kolejowych to także nowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-informacji-dla-podroznych-na-stacji-szczecin-glowny-1571

Nowoczesny system informacji dla podróżnych na stacji Szczecin Główny

02.02.2012

W ramach zadania zostanie przebudowany system wizualnej informacji dla podróżnych, zainstalowany system telewizji dozorowanej oraz zmodernizowana instalacja elektryczna. Nowe tablice z wyświetlaczami LCD

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-system-informacji-dla-podroznych-na-stacjach-warszawa-wschodnia-i-warszawa-zachodnia-1505

Nowy system informacji dla podróżnych na stacjach Warszawa Wschodnia i Warszawa Zachodnia

10.11.2011

800 pociągów, korzystają z nich dziesiątki tysięcy pasażerów. Dotychczas, system informacji dla podróżnych w tych węzłach komunikacyjnych pozostawiał wiele do życzenia. Na stacji Warszawa Wschodnia był [...] którego nazwę planuje się zmienić na Warszawa Zachodnia – Peron 8. Zmiana taka umożliwi przyjezdnym podróżnym lepszą orientację w terenie, a niewykluczone, że stamtąd odjeżdżały będą składy do lotniska w Modlinie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzszy-standard-obslugi-podroznych-na-stacji-lodz-widzew-2066

Wyższy standard obsługi podróżnych na stacji Łódź Widzew

07.11.2013

niż obecne i umożliwią pasażerom wygodne wsiadanie do pociągów. Stacja zyska wyposażenie służące podróżnym: wyświetlacze z informacją pasażerską, nagłośnienie, gabloty na rozkłady, ławki. Pierwszy peron [...] grudnia powstaną kolejne. Stacja Łódź Widzew będzie dostosowana do obsługi osób niepełnosprawnych , podróżnych z cięższym bagażem i opiekunów z dziećmi. Na perony będą prowadziły pochylnie oraz windy. Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-sopot-historia-i-nowoczesna-obsluga-podroznych-2058

Stacja Sopot – historia i nowoczesna obsługa podróżnych

28.10.2013

nowoczesnego system informacji pasażerskiej, będą uruchomione tablice wizualnego systemu informacji podróżnych. Nowa wiata zastąpiła stare i krótsze zadaszenie. Ma ponad 200 metrów długości, około 9 m szerokości [...] dalekobieżnych w Sopocie został podwyższony i ułatwia wejście do wagonów. Zmierzającym do pociągów podróżnym służy też winda przy wejściu na peron od alei Niepodległości, a podziemne przejście dla pieszych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9101112131415161718...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 131 do 140 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook