Wyniki wyszukiwania
Nowoczesne Malczyce
08.07.2011
podróżnych. Wyremontowane zostały 3 zabytkowe drewniane wiaty i wybudowano przejście tunelowe między peronami wraz z podjazdami dla osób o ograniczonych możliwościach ruchowych. Modernizacja objęła 4 wiadukty
PRZECZYTAJw zakresie nawierzchni i podtorza, sieci trakcyjnej, elektroenergetyki, obiektów inżynieryjnych, peronów, przejść i przejazdów kolejowych. Wykonane zostaną także prace polegające na budowie obiektów służących
PRZECZYTAJPodczas prac, wymieniono prawie 80 km torów i podtorza, wybudowano nową sieć trakcyjną i 16 nowych peronów dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, przejścia dla pieszych w Lisewie, Różynach i Cieplewie
PRZECZYTAJZmiany na stacji Wrocław Główny
26.08.2011
Zamknięcie peronu nr 3 oznacza wyłączenie z eksploatacji dwóch torów nr 5 i 6 i ograniczenie możliwości przyjmowania i odprawiania pociągów. Na dworcu czynne będą tylko perony: 4 (dwa tory,) 5 (jeden tor) [...] jazdy starały się maksymalnie minimalizować utrudnienia w sytuacji ograniczonej ilości czynnych peronów. Od 1 września 2011 r . zmieni się rozkład jazdy niektórych pociągów korzystających ze stacji Wrocław
PRZECZYTAJperonowych na peronach: 1, 2, 3 i 4, zabudowa zadaszenia międzytorzy, przebudowa schodów: zejść z peronów do przejścia zachodniego i wschodniego, przebudowa krawędzi i nawierzchni peronów 2, 3 i 4, wykonanie [...] Obecnie na ukończeniu są prace w obrębie peronu nr 1, zaś po ich ukończeniu rozpoczną się prace na kolejnych trzech peronach oraz pozostałych elementach infrastruktury kolejowej stacji Katowice w następującym [...] p-poż, kanalizacyjnej, odwodnieniowej i kablowej w obrębie peronów 2, 3, 4 oraz ciepłociągu, przebudowa budynku posterunku dyżurnego ruchu na peronie 3, montaż w przejściu środkowym trzech dźwigów platformowych
PRZECZYTAJPrzejrzysty, jasny wystrój, nowoczesne tablice informacyjne, szklana ściana chroniąca pasażerów przed wiatrem i deszczem, to tylko niektóre rozwiązania zastosowane w celu ułatwienia i poprawy komfortu
PRZECZYTAJbudowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią
PRZECZYTAJoraz półrogatki) wraz z modernizacją nawierzchni na przejeździe. Przy torze Nr 1 zostanie zbudowany peron jednokrawędziowy o długości 200 m i wysokości 0,55 m z nawierzchnią wykonaną z polbruku i płyt peronowych [...] peronowych z pasem bezpieczeństwa przystosowanym dla ludzi niewidomych i niedowidzących. Na peronie ustawimy trzy nowe tablice z nazwą przystanku oraz zmodernizujemy oświetlenie. Kosztem 3 251 628 PLN z
PRZECZYTAJm w torze Nr 1, regulację osi toru w torze Nr 2 oraz zmodernizujemy przejazd kat. „B”, zbudujemy peron z nawierzchnią z prefabrykowanych płyt peronowych i kostki brukowej oraz płyt peronowych z pasem
PRZECZYTAJeksploatacji peron 1, a zamknięty został peron nr 3 ( jego otwarcie planowane jest w połowie października 2011 r.). Od 1.09.2011 r. zostanie oddana do użytku podróżnych nowa nawierzchnia połowy peronu nr 2. Zamknięta [...] Zamknięta zostanie jednocześnie połowa peronu nr 4. Aktualnie trwa przebudowa i nadbudowa wind z peronów na płytę parkingową ( planowane zakończenie – grudzień 2011 r. ). We wrześniu rozpocznie się przebudowa
PRZECZYTAJ