Wyniki wyszukiwania
Komputery w obsłudze stacji Brzeg
12.03.2010
elektroenergetyki kolejowej, perony, tunel stacyjny prowadzący na perony. W celu zwiększenia maksymalnej prędkość pociągów do 100 km/h, a na przyległych do stacji szlakach do 160 km/h poprawiana jest geometria
PRZECZYTAJDolna Odra. W efekcie możliwy będzie sprawniejszy przewóz osób i towarów, gdyż pociągi zwiększą prędkość z 30 lub 50 km/h i pojadą: pasażerskie 100 km/h a towarowe 80 km/h. Linia zyskuje najlepsze możliwe
PRZECZYTAJrównież na budowę wiaduktów drogowych nad centralną magistralą kolejową, co pozwoli na podniesienie prędkości powyżej 160 km/h na kolejnych odcinkach tej linii i dalsze skrócenie czasu przejazdu z Warszawy
PRZECZYTAJNowe perony na trasie Siedlce – Terespol
28.11.2014
wiadukty. Po zakończeniu inwestycji w lipcu 2015 roku, pociągi pasażerskie pojadą tędy szybciej, bo z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. 700 polskich peronów – od nowa Tylko w tym roku w całym kraju
PRZECZYTAJpozwoli na przywrócenie parametrów techniczno - eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 120 km/h. Inwestycja będzie miała wpływ nie tylko na połączenia dalekobieżne Warszawa
PRZECZYTAJa pozwoli na przywrócenie parametrów techniczno-eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 100/120 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły na sfinansowanie rewitalizacji
PRZECZYTAJNowym torem z Warszawy na wschód
19.12.2012
likwidacja przejazdów w poziomie szyn. Po zakończeniu prac pociągi pasażerskie będą mogły rozwijać prędkość do 160km/h. Na odcinku Zielonka - Wołomin Słoneczna w ramach inwestycji powstanie dodatkowa para
PRZECZYTAJwiadukty podwyższa również bezpieczeństwo ruchu kolejowego i umożliwia jazdę pociągów z wyższą prędkością – tłumaczy Maciej Dutkiewicz, rzecznik PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z Centrum Realizacji
PRZECZYTAJmodernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia - Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia - Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku
PRZECZYTAJdrogowych. Wykonanie powyższych robót pozwoli na przywrócenie na wyremontowanym odcinku linii kolejowej prędkości konstrukcyjnej V=90km/h, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów na odcinku
PRZECZYTAJ