• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2374, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-medyka-szybciej-po-torach-wygodniej-na-przystankach-2012

Rzeszów – Medyka: szybciej po torach, wygodniej na przystankach

10.09.2013

sterowania ruchem kolejowym. Na szlaku Łańcut – Rogóżno prace trwają na jednym z torów, po drugim jest prowadzony ruch. Poza przebudową toru modernizowanych jest 10 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiadukty i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-samoloty-i-pierwsze-pociagi-na-lotnisku-w-lublinie-1808

Pierwsze samoloty i pierwsze pociągi na lotnisku w Lublinie

19.12.2012

między stacją Świdnik a Portem Lotniczym Lublin. Tor dojazdowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą prowadzi bezpośrednio do terminalu lotniska. Umożliwia o około 15 minut szybsze niż drogowe połączenie z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przed-nowym-rozkladem-jazdy-1796

Przed nowym rozkładem jazdy

06.12.2012

pasażerskie na terenie kraju. Pomimo zamknięć torowych w ponad 140 lokalizacjach wynikających z prowadzenia modernizacji, ilość tras pociągów w skali sieci pozostaje na tym samym poziomie, jak w latach ubiegłych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-modernizacji-stacji-czechowice-dziedzice-zebrzydowice-zwardon-2032

Bliżej modernizacji stacji Czechowice Dziedzice, Zebrzydowice, Zwardoń

27.09.2013

analizie technicznej, marketingowej i oddziaływania na środowisko wybrano najlepszy wariant. Prace prowadzone są w ramach projektu POIiŚ 7.1 – 2.2 „Studium wykonalności – dokumentacja przedprojektowa dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pazdziernikowa-korekta-rozkladu-jazdy-2635

Październikowa korekta rozkładu jazdy

27.09.2014

optymalnego rozkładu jazdy i jednocześnie dostosowania tras, terminów, godzin kursowania składów do prowadzonych prac. Wśród inwestycji, których celem jest skrócenie czasu przejazdów pociągów i podniesienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-polskich-linii-kolejowych-wyprzedzaja-plan-2376

Inwestycje Polskich Linii Kolejowych wyprzedzają plan

02.05.2014

priorytetem są jakość i terminowość, stąd opisane harmonogramy i wyznaczone kamienie milowe. Inwestor prowadzi monitoring inwestycji, przewiduje ryzyka i zarządza nimi. Wykonawców wspiera m.in. koordynacją

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/700-stacji-i-przystankow-ze-stojakami-na-rowery-2789

700 stacji i przystanków ze stojakami na rowery

06.05.2015

stojaki rowerowe w ponad 400 lokalizacjach w całej Polsce. Montaż w kolejnych 300 miejscach będzie prowadzony w 2015 roku. Koszt zaplanowanych prac na ten rok to ponad 500 tysięcy złotych. Akcja się nie kończy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-debacie-o-kdp-1414

PLK w debacie o KDP

31.08.2011

i szybkich, a funkcjonalna kolej powinna mieć wydzielone linie dla ruchu pasażerskiego. Debata, prowadzona przez Jacka Żakowskiego, odbyła się 30 sierpnia 2011 r. w Business Centre Club w Warszawie. Uc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-postepowaniu-na-wylonienie-wykonawcy-analizy-uwarunkowan-spolecznych-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-w-perspektywie-2050-roku-1372

Otwarcie ofert w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy „Analizy uwarunkowań społecznych rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie 2050 roku”

18.07.2011

W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oferty złożyli: Systra S.A. - 1 328 400 zł brutto (1 080 000 zł netto) Konsorcjum w składzie: Egis Poland Sp. z o.o., Ernst&Young Corporate

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-najkorzystniejszych-ofert-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-odcinkach-linii-kolejowej-e30-849

Wybór najkorzystniejszych ofert na zaprojektowanie i wykonanie robot budowlanych na odcinkach linii kolejowej E30

11.08.2010

iu się wyboru najkorzystniejszej oferty, oba postępowania będą podlegały uprzedniej kontroli, prowadzonej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Zadania są realizowane w ramach Projektu „Modernizacja

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...127128129130131132133134135136...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1311 do 1320 z 2374.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook