Wyniki wyszukiwania
Zmiana czasu także na kolei
27.10.2018
środkowoeuropejski (CSE) odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia i odwołania czasu letniego środkowoeuropejskiego w latach 2017–2021. Sz
PRZECZYTAJKolej gotowa na zmianę czasu
30.03.2019
iem Prezesa Rady Ministrów z dn. 3 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia i odwołania czasu letniego środkowoeuropejskiego w latach 2017–2021 (Dz.U. 2016 poz. 1833). Czas letni będzie obowiązywać do
PRZECZYTAJZmiana czasu na sieci a podróż pociągiem
23.03.2018
iem Prezesa Rady Ministrów z dn. 3 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia i odwołania czasu letniego środkowoeuropejskiego w latach 2017–2021 (Dz.U. 2016 poz. 1833). Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJZmiana czasu na letni a podróż pociągiem
25.03.2017
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 3 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia i odwołania czasu letniego środkowoeuropejskiego w latach 2017–2021 (Dz.U. 2016 poz. 1833). Kontakt dla mediów: Joanna Kubiak
PRZECZYTAJul. Śremskiej. Prace przy nim rozpoczną się w kwietniu. Zakończenie prac zaplanowane jest na koniec 2016 r. Umowy na zakończenie robót modernizacyjnych, na linii kolejowej E59 zostały podpisane w ramach [...] Wartość kontynuowanych robót to około 360 mln zł. Zakończenie całości prac zaplanowane jest na koniec 2016 r. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJPoznań – Czempiń, trwają prace na torach
17.02.2014
e. W sumie będzie to 7 mostów, 14 przepustów, 8 przejść dla pieszych. Efektem wszystkich prac, od 2016 roku będzie skrócenie podróży z Czempinia do Poznania do 26 minut. Poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym
PRZECZYTAJcelem będzie ostateczny wybór przebiegu tych linii. Budowa nowych linii mogłaby się rozpocząć już od 2016 roku. Obecne rozmowy są kontynuacją uzgodnień ministrów odpowiedzialnych za transport Grupy Wyszehradzkiej
PRZECZYTAJanalizy ruchu, która miała zminimalizować wpływ planowanych robót przy budowie II linii metra w latach 2016-2018 na funkcjonowanie układu drogowego i transportowego w Warszawie. Ustalono wówczas czas całkowitego
PRZECZYTAJdyżurni z nowego lokalnego Centrum Sterowania, które powstało w ramach projektu. W ciągu I półrocza 2016 roku tonaż ładunków obsłużonych w porcie koleją wzrósł w porównaniu do pierwszego półrocza 2015 roku
PRZECZYTAJdotrą m.in. do Warszawy w 2016 roku. Zakładany czas przejazdu najszybszych pociągów z Łodzi do Warszawy – 70 minut – zostanie osiągnięty wcześniej – na przełomie 2015 i 2016 roku. Inwestycja jest realizowana
PRZECZYTAJ