Wyniki wyszukiwania
budowlanych. Przewidywany koszt opracowania dokumentacji, oraz pozyskania gruntów wynosi prawie 152 mln złotych. Zadanie zostało podzielone na 3 części. Dokumentację dla poszczególnych odcinków wykonają:
PRZECZYTAJtorze. Zakończenie planowane jest jeszcze w bieżącym roku. Koszt modernizacji mostów wynosi ok. 41 mln zł. Bezpośrednim wykonawcą jest firma Intercor z Zawiercia. Prace realizowane są w ramach projektu
PRZECZYTAJNa Hel po nowych torach
24.04.2014
znaczących utrudnień w ruchu pociągów będą prowadzone od września. Całkowity koszt projektu to 117 mln zł brutto. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju
PRZECZYTAJdolnośląskie. Modernizacja linii kolejowej nr 309 Kłodzko Nowe – Kudowa Zdrój ma kosztować prawie 70 mln zł, Zakończenie projektu zaplanowane jest na koniec 2013 r. Wysokość dofinansowania ze środków RPO
PRZECZYTAJOperacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2007 – 2013. Szacunkowe koszty przedsięwzięcia, to ok. 29 mln zł. Poziom dofinansowania ze środków UE wynosi 85 % kosztów kwalifikowanych. Celem projektu jest poprawa
PRZECZYTAJ100 km/h przez Zawiercie
14.12.2009
Wrocław i PKP Energetyki S.A. Zakład Górnośląski Katowice. Wartość robót budowlanych wyniosła około 7 mln zł. Zrealizowane prace poprawią płynność jazdy pociągów w relacjach Warszawa – Katowice i Częstochowa
PRZECZYTAJprzewidzianej dla pociągów pasażerskich rozwijających szybkość do 160 km/h. Koszt modernizacji 38, 6 mln zł. Zakończenie prac przewidziano w 2010 r.
PRZECZYTAJCoraz szybciej Nadodrzanką
18.02.2015
Rewitalizacja całej trasy zakończy się w 2016 roku. Łączny koszt dotychczasowych prac to około 600 mln zł. Modernizacja linii kolejowej nr 273 zwanej "Nadodrzanką" to jedna z najważniejszych inwestycji
PRZECZYTAJ). Zasadnicze roboty torowe zostaną zakończone pod koniec 2013 roku, zaś cała inwestycja za 109,3 mln zł ma się zakończyć do połowy przyszłego roku. Zadanie realizowane na trasie Opole – Fosowskie to jeden
PRZECZYTAJSulechowskie i Sulechów powstały ekrany akustyczne. Koszt pierwszego etapu modernizacji wynosi około 60 mln zł. Realizacja zadania odbywa się w systemie „projektuj i buduj”. Według planu, pierwsze pociągi z
PRZECZYTAJ