Wyniki wyszukiwania
przygotowywany jest wykop pod konstrukcję wydłużonego przejścia dla pieszych oraz szybu windowego na peronie nr 2. Po zamontowaniu ścianek szczelnych wydobyta będzie ziemia i przygotowany teren pod montaż nowych
PRZECZYTAJGarwolin, Sobolew, Życzyn, Dęblin, Puławy Miasto, Nałęczów. Docelowo powstanie m. in. 77 nowych peronów na 17 zmodernizowanych stacjach i przystankach oraz 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych, które
PRZECZYTAJdwie pary schodów ruchomych. Na stacji Gdańsk Główny podróżni korzystają już ze zmodernizowanych peronów nr 1 i 2. Do dyspozycji są odnowione wiaty i nowe ławki. Zamontowano nowe oświetlenie w postaci
PRZECZYTAJDruga młodość „Augusta” i „Włodzimierza”
21.08.2013
ści trasy oraz szybszy przejazd pociągów. Poprawi się też obsługa podróżnych. Usprawni ją budowa peronu wyspowego. Obiekt będzie wyposażony w wiaty, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych i objęty mo
PRZECZYTAJPrzystanek Warszawa Stadion otwarty
04.05.2012
wiaty zakrywające w całości perony. Dokonano pełnej modernizacji przejścia podziemnego, z którego na peron można dostać się z pomocą schodów ruchomych oraz wind. Biało - czerwona kolorystyka i mała architektura
PRZECZYTAJobowiązek dostarczania informacji o rozkładzie jazdy pasażerom poprzez prezentację rozkładu na peronach oraz stronie internetowej zarządcy. Prezentacja nowego rozkładu realizowana jest 21 dni przed jego
PRZECZYTAJKamery na kolej
27.06.2012
koordynację zadań, optymalne reakcje funkcjonariuszy i sprawną obsługę pasażerów. Po meczach na peronach przystanku Warszawa Stadion i Warszawa Śródmieście ruch kolorowych kibiców prowadzono z uwzględnieniem
PRZECZYTAJstalowych wiaty peronowej i zadaszeń, - naprawę i malowanie tynków przejścia podziemnego, - naprawę peronu, - naprawę dachu wiaty peronowej, - wykonanie oświetlenia przejścia podziemnego Otwarcie ofert nastąpi
PRZECZYTAJna długości około 50 km. Naprawę obiektów inżynieryjnych. Przebudowę istniejących i budowę nowych peronów z dojściami przystosowanymi do obsługi osób niepełnosprawnych. Budowę nowych przystanków osobowych
PRZECZYTAJkolejowego oraz wydłużeniem istniejącego podziemnego przejścia dla pieszych, które znajduje się pod peronami dworca kolejowego w Lublinie. Efektem tej inwestycji będzie poprowadzenie nowych ciągów pieszych
PRZECZYTAJ