Wyniki wyszukiwania
Warszawa pojadą w najkrótszym czasie, gdyż szybkie pociągi będą mogły przejeżdżać przez stacje z pełną prędkością, a podróżni kolei aglomeracyjnej skorzystają z nowych, dodatkowych peronów. Obiekty o długości
PRZECZYTAJprzeprowadzonych przez Grupę PKP w latach 2012 – 2014 jest ponad 4000 km linii kolejowych z podniesioną prędkością przejazdu pociągów, blisko 500 odnowionych peronów i ponad 60 nowych lub wyremontowanych dworców
PRZECZYTAJRewitalizacja polega na odtworzeniu pierwotnych parametrów linii, np. związanych z dopuszczalną prędkością, które zostały utracone podczas długoletniej eksploatacji. Jest mniej skomplikowana i czasochłonna
PRZECZYTAJtrasę z Warszawy do Lublina za 3 mld zł. Modernizacja tych tras będzie oznaczała m.in. podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 160 km/h i skrócenie czas podróży. Przyśpieszenie na kolejnych trasach Na
PRZECZYTAJ2014 – 2020. Inwestycja planowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pozwoli na podwyższenie prędkości pociągów towarowych do 100 – 120 km/h. Modernizacja tej linii umożliwi zwiększenie liczby pociągów
PRZECZYTAJNowe technologie za ponad ćwierć miliarda złotych Zarządca sieci kolejowej – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. korzysta z pierwszych funduszy UE na lata 2014 – 20. Umowa o wartości 282 mln zł pozwoli na
PRZECZYTAJjest na stacji Gniewkowo. W drugiej połowie roku po odnowionych torach pociągi pasażerskie rozwiną prędkość do 120 km/h, zaś towarowe do 100 km/h. Dzięki inwestycji czas podróży koleją z Inowrocławia do Jabłonowa
PRZECZYTAJKolej zbliża Śląsk i Wielkopolskę
14.04.2015
Kluczborkiem usprawni również transport towarów. Pociągi towarowe po nowych torach będą mogły jechać z prędkością 100 km/h, co skróci czas dostawy z południa Polski do portu w Szczecinie. Inwestycja PLK jest już
PRZECZYTAJStarołęce to kolejny etap poprawy stanu trasy. Pociągi na trasie Kluczbork – Poznań będą mogły jechać z prędkością 120 km/h. Zwiększy to komfort jazdy na tym odcinku oraz poprawi bezpieczeństwo podróżujących.
PRZECZYTAJzakończyć się w grudniu 2015 r. Po modernizacji pociągi pasażerskie będą mogły jechać z maksymalną prędkością 160 km/godz., a towarowe do 120 km/godz. Zakres modernizacji: - 58 km linii dwutorowej wraz z siecią
PRZECZYTAJ