Wyniki wyszukiwania
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla przygotowania i wykonania robót budowlanych, w tym opracowanie projektów budowlanych, uzyskanie wszystkich ni
PRZECZYTAJW wyniku dokonanej oceny i dyskusji na posiedzeniu Rady Nadzorczej, członkowie Zarządu: dyrektor ds. inwestycji Paweł Dziwisz, dyrektor ds. sprzedaży Zbigniew Zarychta oraz dyrektor ds. finansowych i
PRZECZYTAJWyboru można dokonać spośród prezentowanych poniżej czterech nagrań, których wykonawcami są laureaci konkursu dla uczniów szkół podstawowych „Pociąg na scenę”. Głosować można tylko na jeden z prezento
PRZECZYTAJRada Nadzorcza PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na posiedzeniu w dniu 29 lipca 2010 r. odwołała Pana Grzegorza Kędziorę, Członka Zarządu, Dyrektora ds. finansowych i ekonomicznych, ze składu Zarządu PK
PRZECZYTAJJakie będą linie kolejowe Opolszczyzny?
20.01.2011
Wystąpienie prezesa zawierało informacje nt finansowania infrastruktury zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz wysokości środków i ocenę stanu technicznego linii kolejowych. Omówiona z
PRZECZYTAJO przyszłości linii kolejowych na Śląsku
19.01.2011
Zbigniew Szafrański przedstawił stan linii kolejowych na terenie województwa oraz istniejący i oczekiwany system finansowania infrastruktury kolejowej. Poinformował m.in. o zadaniach realizowanych na
PRZECZYTAJW ostatniej dobie 3/4 stycznia dodatkowo do przeciwdziałania i usuwania zimowych utrudnień skierowano ponad 4 tysiące pracowników. Odśnieżają perony, usuwają zaspy, oblodzenia rozjazdów oraz interweni
PRZECZYTAJJest to już piąta umowa, podpisana w okresie ostatnich trzech miesięcy, obejmująca jeden z sześciu odcinków linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem. Poprzednie umowy dotyczyły odcinków: Podłęże –
PRZECZYTAJRozbieżności dotyczyły terminu spłat zaległych należności za 2009 r. PKP PLK S.A. zaproponowały spłatę w 12 ratach od końca stycznia 2011 r., a Przewozy Regionalne spłatę od lipca 2011 r. w 18 ratach.
PRZECZYTAJZakres robót budowlanych na odcinku Bochnia – Biadoliny obejmie między innymi: modernizację układu torowego na długości 22,300 km linii, przebudowę układów torowych na stacjach: Brzesko i Biadoliny, p
PRZECZYTAJ