• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1453, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-w-ursusie-i-koniec-najwiekszych-utrudnien-na-kolei-we-wrzesniu-1985

Nowy przystanek w Ursusie i koniec największych utrudnień na kolei we wrześniu

19.07.2013

torami podmiejskimi. Wykonawca rozpoczął montaż konstrukcji, na której będzie opierało się zadaszenie. Tory, których przebudowa zakończy się z upływem sierpnia będą przebiegać teraz w odległości 11 metrów od

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstaje-nowy-wizerunek-stacji-oborniki-slaskie-2020

Powstaje nowy wizerunek stacji Oborniki Śląskie

09.09.2013

wzmocnione. Obok stacji powstał nowy posterunek dróżnika przejazdowego. Zapewni bezpieczny przejazd przez tory kolejowe. Będzie wyposażony m.in. w telewizję przemysłową i urządzenia systemu powiadamiania o zb

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-z-warszawy-do-grodziska-mazowieckiego-rusza-projektowanie-2018

Nowe tory z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego. Rusza projektowanie

06.09.2013

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na przygotowanie dokumentacji potrzebnej do modernizacji linii kolejowej Warszawa Włochy – Pruszków – Grodzisk Mazowiecki. Koszt zadania wynosi blisko 3

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrzesniowa-korekta-rozkladu-2005

Wrześniowa korekta rozkładu

30.08.2013

wzrośnie o 20 km/h. Z nowego peronu będą korzystali podróżni na dworcu w Katowicach. Remonty objęły tory do Zakopanego. Przejazd zapewni zastępcza komunikacja autobusowa. Podobne rozwiązanie zastosowano

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-dla-aglomeracji-lodzkiej-gotowy-2045

Nowy przystanek dla aglomeracji łódzkiej gotowy!

16.10.2013

umożliwiły wznowienie ruchu pociągów pasażerskich na trasie liczącej 47 kilometrów. Wymieniono wtedy m.in. tory oraz zmodernizowano 43 przejazdy kolejowo-drogowe. Wykonanie tych robót pozwoliło na przywrócenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koncza-sie-prace-na-slaskich-odcinkach-weglowki-2044

Kończą się prace na śląskich odcinkach Węglówki

15.10.2013

do Strzebinia przez Tarnowskie Góry skróci się o około 20 minut. W ramach kontraktu już wymieniono tory i rozjazdy oraz przebudowano sieć trakcyjną na odcinku Kalety – Strzebiń. Obiektom inżynieryjnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyl-przetarg-na-remont-linii-rybnik-chalupki-2043

Ruszył przetarg na remont linii Rybnik – Chałupki

11.10.2013

W ramach rewitalizacji wyremontowane lub wymienione zostaną tory i podtorze, sieć trakcyjna, perony, systemy odwodnieniowe, sygnalizacja oraz obiekty inżynieryjne, takie jak wiadukty, mosty i przepusty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-stacji-oraz-systemu-sterowania-ruchem-miedzy-siedlcami-i-terespolem-2039

Rusza modernizacja stacji oraz systemu sterowania ruchem między Siedlcami i Terespolem

09.10.2013

przejazdowa. Stacje Siedlce, Łuków i Międzyrzec Podlaski zostaną zmodernizowane. Przebudowane zostaną tory i perony, które zostaną podwyższone. W obrębie stacji pojawią się m.in. nowe przejścia podziemne z [...] modernizacji poddane zostały odcinki między większymi stacjami na trasie. Przebudowano wszystkie tory, obiekty inżynieryjne – mosty, wiadukty i przepusty, sieć trakcyjną oraz przejazdy kolejowe. Pozwoliło

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/160-km-nowych-torow-z-koluszek-do-czestochowy-2035

160 km nowych torów z Koluszek do Częstochowy

03.10.2013

Inwestycja zakłada m.in. wymianę 158,5 km torów, naprawę urządzeń sterowania ruchem kolejowym, remont 13 przejazdów kolejowo-drogowych polegający na wymianie nawierzchni i odtworzeniu odwodnienia, nap

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-dla-pociagow-i-wygodniejsza-dla-pasazerow-linia-e59-we-wroclawiu-2033

Szybsza dla pociągów i wygodniejsza dla pasażerów linia E59 we Wrocławiu

30.09.2013

Trwa modernizacja linii kolejowej E 59 na dolnośląskim odcinku trasy Wrocław – Poznań. Prace obejmuje kompleksową przebudowę torów, podtorza, sieci trakcyjnej, systemu sterowania ruchem kolejowym, sys

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...78910111213141516...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 111 do 120 z 1453.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook