Wyniki wyszukiwania
można dostać się windami z gotowej części przejścia podziemnego. - Peron oddany do użytku w drugiej połowie stycznia został podwyższony, co ułatwi podróżnym sprawne wysiadanie i wsiadanie do pociągu. Na liczącym [...] nagłośnienia, wyświetlacze i monitoring. W ramach modernizacji w Międzyrzecu Podlaskim wykonano już połowę prac związanych z wymianą torów. Wykonawca zamontował nową sieć trakcyjną. Sterowanie ruchem kolejowym
PRZECZYTAJGotowy jest system sterowania ruchem, a wszystkie roboty na tym odcinku zakończą się w drugiej połowie roku. Linia Grodzisk Mazowiecki – Warszawa jest kluczowym odcinkiem trasy z Warszawy m.in. do Katowic
PRZECZYTAJjest już konstrukcja zadaszenia nad wejściem głównym, które będzie miało szerokość aż 40 metrów. Do połowy roku zakończy się budowa środkowego zadaszenia, które umożliwi dotarcie światła słonecznego na poziom
PRZECZYTAJpsychologiczne pracownikom, którzy uczestniczyli bądź usuwali skutki zdarzeń. Spółka radykalnie, o ponad połowę, zmniejszyła ilość miejsc, w których stosowana jest jazda na tzw. sygnał zastępczy. Na koniec roku
PRZECZYTAJBezpieczeństwo na kolei najwyższe od lat
28.02.2015
Programu Poprawy Bezpieczeństwa Ruchu Kolejowego. Wdrożony w PKP Polskich Liniach Kolejowych w połowie 2012 r., zawiera 203 inicjatywy w 4 obszarach: działania pracownicze , np. szkolenia; techniczne [...] także w procesie szkoleń. Zarządca infrastruktury ograniczył jazdę na tzw. sygnał zastępczy o ponad połowę, o dwa lata wcześniej, niż przewidywał plan. Na koniec roku 2013 na sieci PLK występowało około 80
PRZECZYTAJWykonawca będzie mógł wkrótce rozmontować rusztowania używane podczas budowy tego fragmentu dworca. Do połowy roku zakończy się budowa środkowego zadaszenia nad torami. Trwają również prace nad trzecim, wschodnim
PRZECZYTAJkolejowo-drogowe. Prace podniosą poziom bezpieczeństwa na kolejowych trasach. Dodatkowe pociągi Od połowy marca pasażerowie będą mogli skorzystać z dwóch kolejnych składów Pendolino. W sumie na torach zacznie
PRZECZYTAJsamochodów i pieszych oraz pokazy akcji służb ratunkowych. Całoroczny budżet kampanii wynosi tyle, ile połowa kwoty potrzebnej do modernizacji jednego przejazdu kolejowo-drogowego. Wśród partnerów kampanii są:
PRZECZYTAJrealizację projektu PLK zabezpieczyły prawie 50 milionów złotych. Zakończenie prac planowane jest w połowie 2016 roku. Kolejne inwestycje dodatkowo skrócą podróż pod Giewont Połączenie linii 97 i 98 to nie
PRZECZYTAJtablic informacyjnych. Wykonawca pracujący dla PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wymienił ponad połowę torów i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Gotowe są już pierwsze nowe perony oraz nowe części [...] przejście podziemne, które już częściowo służy podróżnym. Zakończono montaż sieci trakcyjnej. W drugiej połowie kwietnia wykonawca planuje zamknięcie przejazdu kolejowego i zakończenie jego modernizacji. Łuków
PRZECZYTAJ