Wyniki wyszukiwania
w dniu 3.02.2011 r. - na odbudowę skarp nasypów w trzech lokalizacjach – otwarcie ofert odbędzie się 15.03.2012 r., w dniu 17.02.2011 r. - na naprawę około 8 km nawierzchni torowej i remont 13 obiektów
PRZECZYTAJostateczny przebieg pierwszej polskiej linii dużych prędkości. W trakcie spotkania zaprezentowano 3 warianty przebiegu linii na terenie województwa łódzkiego wraz z aspektami funkcjonalnymi, gdzie głównymi
PRZECZYTAJdo Rzeszowa do około 1 godziny i 20 minut, natomiast przejazd z Krakowa do Przemyśla nie przekroczy 3 godzin. Informacje dla mediów: Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: dorota.szala
PRZECZYTAJW ramach modernizacji układu torowego i infrastruktury do obsługi podróżnych w obrębie peronów 1,2,3,4 na stacji Katowice wymieniono tory, pod którymi zamontowano maty tłumiące drgania, odwodnienie i izolację
PRZECZYTAJKolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce
26.07.2013
nawierzchnię kolejową, wymieniono 14 rozjazdów, zamontowano samoczynną sygnalizację przejazdową na 3 przejazdach. Pozwoliło to zlikwidować ograniczenia prędkości i przywrócić parametry techniczne linii
PRZECZYTAJMarcowa korekta rozkładu jazdy
24.02.2014
będą wspierać mobilni informatorzy. W tym roku modernizacją, bądź rewitalizacją, objętych będzie około 3 000 km torów i dziesiątki obiektów inżynieryjnych. W wielu miejscach ruch pociągów prowadzony jest po
PRZECZYTAJzbrojeniowe oraz betonowanie płyty, a także elementów wyposażenia obiektu. Długość wiaduktu wynosi 184,3 m a szerokość przęseł 12,5 m. W efekcie wiadukt drogowy przy ul. Lidzbarskiej został oddany do eksploatacji
PRZECZYTAJmld zł. W nadchodzącym roku nastąpi kumulacja prac na torach. Zarządca infrastruktury planuje ponad 3 tys. zamknięć torów, w tym 450 całodobowych. Miejscami czasy przejazdu dla wybranych pociągów mogą się
PRZECZYTAJjako najkorzystniejszą uznano ofertę przedstawioną przez Energopol – Szczecin Spółka Akcyjna na kwotę 3 835 091,85 euro brutto, natomiast na zadanie 5 najkorzystniejszą ofertę złożyło konsorcjum firm TORPOL
PRZECZYTAJNowy wiadukt na linii Piła - Wałcz
10.02.2009
listopadzie 2008 roku. Inwestycja została sfinansowana ze środków budżetowych, a jej koszt wyniósł 3,4 mln PLN. Końcowym efektem modernizacji była likwidacja ograniczenia prędkości, zwiększenie bezpieczeństwa
PRZECZYTAJ