• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siedlce-lukow-miedzyrzec-trzy-nowe-stacje-za-pol-miliarda-zlotych-2715

Siedlce, Łuków, Międzyrzec – trzy nowe stacje za pół miliarda złotych

29.01.2015

kolejowe oraz obiekty inżynieryjne. Dzięki temu pokonanie pociągiem liczącej ponad 200 km trasy z Warszawy do Terespola zajmuje 2 h 30 minut. Zakończenie modernizacji stacji w Siedlcach, Łukowie i Międzyrzecu [...] przejazdów kolejowych pociągi pasażerskie na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h. W Międzyrzecu Podlaskim windą na nowy peron W Międzyrzecu Podlaskim podróżni mogą już korzystać

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wybraly-wykonawce-modernizacji-stacji-warszawa-zachodnia-4674

PLK wybrały wykonawcę modernizacji stacji Warszawa Zachodnia

18.05.2020

wydłużone i dojdziemy nim do peronu nr 8 przy linii obwodowej. Pod przejściem dla pieszych, na poziomie -2 zostanie wybudowany tunel, który umożliwi budowę linii tramwajowej wraz z niezbędną dla niej infrastrukturą [...] Piaseczno – Legionowo i Legionowo – Lotnisko Chopina. Kompleksowo przebudowanych zostanie około 30 km torów, 130 rozjazdów i sieć trakcyjna. Prace na stacji planowane są do 2023 roku w ramach projektu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-oglosily-przetarg-na-modernizacje-stacji-warszawa-zachodnia-4368

PLK ogłosiły przetarg na modernizację stacji Warszawa Zachodnia

20.09.2019

poziomie -2 przejścia podziemnego zostanie wybudowany tunel umożliwiający budowę linii tramwajowej wraz z niezbędną infrastrukturą. Zgodnie z zamierzeniem, kompleksowo przebudowanych zostanie około 30 km torów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-w-siedlcach-na-polmetku-2638

Modernizacja stacji w Siedlcach na półmetku

02.10.2014

Linie Kolejowe S.A. w Siedlcach obejmują również wymianę torów o łącznej długości 7,6 km - wymieniono już ponad 5 km. W ramach modernizacji PLK wykonała też połowę prac na dwóch wiaduktach kolejowych w [...] wiaduktów oraz 2 przejść podziemnych i kładki dla pieszych. Inwestycja obejmuje także roboty torowe, po zakończeniu których pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h. Wzrośnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wkrotce-ruszy-modernizacja-stacji-warszawa-stadion-790

Wkrótce ruszy modernizacja stacji Warszawa Stadion

29.06.2010

obejmuje: modernizację nawierzchni torowej wraz z podtorzem i odwodnieniem odcinka linii 448 o długości 2,3 km, modernizację peronów, modernizację przejścia podziemnego pod torami z przystosowaniem do obsługi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ze-stolicy-nad-morze-po-torach-rownych-jak-stol-10700

Ze stolicy nad morze po torach równych jak stół

09.05.2025

długości ponad 150 km zespołem do regulacji torów tzw. DPUS, złożonym z trzech maszyn – podbijarki, dynamicznego stabilizatora toru oraz zgarniarki tłucznia. Prace będą prowadzone na torze nr 1 i 2, na blisko [...] specjalną maszyną Speno. Wyszlifowanych zostało 450 km pojedynczego toru oraz 136 rozjazdów. Zapewniło to płynny przejazd pociągów z prędkością do 200 km/h i pozwoliło na ograniczenie oddziaływania kolei [...] zych linii kolejowych w kraju, na której najszybsze pociągi pasażerskie jeżdżą z prędkością do 200 km/h. To najkrótsze połączenie między Warszawą a Gdańskiem i Gdynią. Tylko między Nasielskiem a Działdowem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pisz-most-w-przyszlosc-most-w-przeszlosc-4603

Pisz – most w przyszłość most w przeszłość

27.03.2020

do 80 km/h. Po nowym moście nad Pisą pociągi jeżdżą od grudnia 2019 r. Zakończyły się zasadnicze prace na odcinku Pisz – Ełk. Docelowo podróż na trasie Olsztyn – Szczytno – Ełk potrwa nieco ponad 2h. Skorzystają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-plk-i-wody-polskie-wybuduja-nowy-most-na-regalicy-6119

Szczecin – PLK i Wody Polskie wybudują nowy most na Regalicy

13.09.2021

dwa tory z siecią trakcyjną. Umożliwi zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h i towarowych do 90 km/h. Zwiększy się przepustowość mostu na ważnej linii kolejowej Wrocław – Szczecin. Tzw. [...] pracy lodołamaczy. Prace zwiększą prześwit mostu, którego konstrukcja zostanie wyniesiona na ok. 6,2 m nad lustro wody. Kontakt dla mediów: Bartosz Pietrzykowski zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-na-nysie-luzyckiej-1623

Nowy most na Nysie Łużyckiej

29.03.2012

prowadzona w dwóch fazach: - Faza I – wybudowanie jednej części mostu w osi dzisiaj nieczynnego toru nr 2 wraz z elektryfikacją linii kolejowej nr 295 od miejsca, w którym dziś została elektryfikacja zakończona [...] przęsłem naprężenia po stronie niemieckiej. Celem projektu jest zwiększenie prędkości pociągów do 120 km/h oraz obniżenie zagrożenia oddziaływania ładunków niebezpiecznych na środowisko naturalne. Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-mostu-na-rzece-rokitnicy-326

Przebudowa mostu na rzece Rokitnicy

26.03.2008

pozwoli na zniesienie dotychczasowych ograniczeń i prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/godz. Obecnie realizowana jest faza I, która nie wymaga zamknięć torowych (wykonanie fundamentów na [...] i zmontowanie żelbetowych prefabrykatów), wprowadzono jedynie ograniczenie prędkości pociągów do 30 km/h. Od 3 kwietnia 2008 r. rozpoczną się fazy II i III, w zakres których wejdzie demontaż nawierzchni [...] e nawierzchni torowej. Prace te potrwają do końca czerwca br. Początkowo zamknięte zostaną tory nr 2 i 3, a po ich wyremontowaniu tory nr 1 i 4. W czasie zamknięć pociągi będą jeździły według zmienionej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...108109110111112113114115116117...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1121 do 1130 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook