Wyniki wyszukiwania
kończą budowę krakowskiej łącznicy. To największy taki obiekt w Polsce, o długości ponad 1100 m. Składa się z trzech estakad i dwóch wiaduktów, podtrzymywanych przez 30 filarów o wysokości do 15 metrów
PRZECZYTAJań – Łódź – Warszawa (SW dla LDP) i jej połączeń z Centralną Magistralą Kolejową (CMK), na które składa się wykonanie wszystkich czynności i analiz, w tym analizy wielokryterialnej trzech wariantów przebiegu
PRZECZYTAJnowych wiaduktów – likwidację przejazdów w poziomie szyn. Projekt o numerze 2005/PL/16/C/PT/001-09 składa się z 3 części: Cześć 1 – zadanie nr 1 Budowa dwupoziomowego skrzyżowania drogi z torami kolejowymi
PRZECZYTAJ30 czerwca 2009 r., upłynął termin składania ofert na budowę łącznicy kolejowej, która umożliwi bezpośredni dojazd pociągiem w czasie nie dłuższym, niż 20 minut, z centrum Warszawy do Międzynarodowego
PRZECZYTAJkolejowo-drogowe na tym odcinku zyskają sygnalizację świetlną. Oferty w ogłoszonym przetargu można składać do 9 września. Rozpoczęcie prac przewidujemy na II kwartał przyszłego roku, a zakończenie ostatnich
PRZECZYTAJkrajobrazu. Most odzyskał swój historyczny blaski. Na konstrukcję ponad 320-metrowego kolejowego mostu składają się trzy stalowe, kratowe przęsła, oparte na kamiennych filarach. Obiekt wybudowano w 1905 roku
PRZECZYTAJlinii nr 215, gdzie planowana jest przebudowa przystanków w Będźmierowicach i Karsinie. Termin składania ofert w postępowaniu na dokumentację projektową dla zadania „Prace na linii kolejowej nr 203 na
PRZECZYTAJpodróże dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne. Ma 234 metry długości i niemal 9 metrów szerokości. Składa się z trzech łukowych przęseł, z których najwyższe wznosi się na przeszło 18 metrów wysokości. Waży
PRZECZYTAJCARGOTOR pod skrzydłami PLK SA
12.06.2024
zarządcą infrastruktury na obszarze RP. Spółka zarządza Rejonem Przeładunkowym Małaszewicze, na który składa się około 180 km torów ze stacjami: Chotyłów, Małaszewicze, Kobylany, Bór oraz rejonami Zaborze,
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły listę pięciu konsorcjów, mających otrzymać zaproszenia do składania ofert na budowę podziemnej części stacji Łódź Fabryczna. W wyniku protestów i wyrokiem Krajowej
PRZECZYTAJ