• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-pila-zakonczony-pierwszy-etap-prac-3581

Poznań – Piła – zakończony pierwszy etap prac

02.01.2018

Roboty na odcinku Poznań – Oborniki Most. rozpoczęły się we wrześniu 2017 r. Zmodernizowano już 25 km jednego z dwóch torów, sieć trakcyjną i obiekty inżynieryjne. Przebudowano perony, od strony moder [...] Modernizacja 94 kilometrowej linii skróci czas przejazdu z Poznania do Piły o ok. 40 minut – z ok. 2 h do 1 h i 20 minut. Wybudowane zostaną 4 przystanki: Poznań Podolany, Złotniki Grzybowe, Złotkowo i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/63-mld-zl-dla-plk-na-projekty-pierwszego-konkursu-cef-3082

6,3 mld zł dla PLK na projekty pierwszego konkursu CEF

31.05.2016

Europę” (ang. Connecting Europe Facility – CEF) zmodernizuje linie kolejowe o łącznej długości 570 km. - Podpisanie umów to kolejny istotny krok w realizacji projektów CEF. Inwestycje na ważnych liniach [...] Europę” (CEF): 1) Modernizacja trasy Rawicz – Czempiń; ostatni element magistrali Wrocław – Poznań 2) Modernizacja trasy Sadowne – Białystok, ostatni element połączenia Warszawa – Białystok w ramach linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-lodz-fabryczna-w-grudniu-otwarta-dla-podroznych-3167

Nowa Łódź Fabryczna w grudniu otwarta dla podróżnych

31.08.2016

oraz prace w zakresie kolejowym. Zakończono budowę 4 peronów. W tunelu oraz obok peronów położono 12 km torów. Przygotowane jest 18 rozjazdów, które umożliwią dobrą obsługę wjazdów i wyjazdów pociągów. [...] systemów związanych z bezpieczeństwem obiektu, obejmą m.in. system wentylacji, który liczy ok. 41 tys. m2 kanałów i gwarantuje podróżnym bezpieczną i wygodną obsługę. W całym obiekcie zaprojektowano 5 wentylatorni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-na-modernizacje-e-30-w-malopolsce-i-poprawa-linii-z-rpo-1346

Miliardy na modernizację E 30 w Małopolsce i poprawa linii z RPO

24.06.2011

Północ, na odcinku z Grodziska do Zawiercia modernizowane są mosty i przepusty do prędkości ponad 200 km/h, na odcinku Starzyny – Kozłów wymieniany będzie tor, trwają prace na trasie Tunel – Kraków i zlikwidowane [...] powodzią. Po zakończeniu prac czas przejazdu pociągiem konwencjonalnym ze stolicy do Krakowa skróci się do 2h 15 min. Prace z Regionalnych Programów Operacyjnych województwa małopolskiego obejmują dwa projekty:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-pociag-na-stacji-lodz-fabryczna-2920

Pierwszy pociąg na stacji Łódź Fabryczna

28.10.2015

ruchem kolejowym. Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. Budowa obiektu stanowiła spore wyzwanie konstrukcyjne ze względu na warunki geologiczne terenu [...] wej – niezwykle ważnej w podziemnym obiekcie. Inwestycja w tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. Pierwsze przejazdy pociągów technicznych do nowego dworca zaplanowano pod koniec tego roku.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-zgodzie-z-otoczeniem-746

Kolej w zgodzie z otoczeniem

07.04.2010

którego wykonana zostanie analiza porealizacyjna dotyczy odcinka linii kolejowej E 20 o długości ok. 23 km w obrębie zmodernizowanego Poznańskiego Węzła Kolejowego, na linii kolejowej nr 3 od stacji Swarzędz [...] rozwiązań zapewniających skuteczność ze wskazaniem przewidywanej efektywności i kosztu wykonania. 2. Część pomiarowo-badawczą: powinna zawierać weryfikację zgodności zastosowanych rozwiązań środowiskowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-z-warszawy-do-gdyni-zmiana-rozkladu-jazdy-722

Modernizacja linii z Warszawy do Gdyni-zmiana rozkładu jazdy

09.03.2010

twa wymagają, aby ruch po torze sąsiadującym z remontowanym odbywał się z maksymalną prędkością 50 km/h, co w rezultacie częściowo obniży przepustowość linii na tym odcinku. Prace torowe polegać będą na [...] następnie wysypaniu nowego tłucznia, ułożeniu torów i wykonaniu nowej sieci trakcyjnej. Po upływie 2 miesięcy zostanie przywrócony do ruchu tor między Pszczółkami i Zajączkowem Tczewskim, natomiast od

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-kolejowych-w-wojewodztwie-podlaskim-2719

Bezpieczniej na przejazdach kolejowych w województwie podlaskim

04.02.2015

sygnalizacją lub rogatkami uruchamiającymi się przed przejazdem pociągu. Modernizacja obejmuje m.in. 2 przejazdy na linii Białystok – Ełk oraz 6 skrzyżowań pomiędzy Białymstokiem a Suwałkami. Poziom bez [...] urządzeń. W przypadku ich uszkodzenia, maszynista, zgodnie z przepisami, ogranicza prędkość pociągu do 20 km/h i zachowuje szczególną ostrożność. Modernizacja pozwoli również na szybszą jazdę pociągów na skr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizy-wroclaw-z-poznaniem-1891

Kolej zbliży Wrocław z Poznaniem

02.04.2013

stalowych. Prace trwają na obu brzegach i nie powstrzymuje ich nawet zimowa aura. Nową przeprawę stworzą 2 przęsła stalowe o łącznej długości 131 m i żelbetowa konstrukcja na 27 odnowionych i wzmocnionych filarach [...] do granicy województwa dolnośląskiego pozwoli pociągom pasażerskim na przyspieszenie do prędkości 160km/h. Prace prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. polegają na rozbiórce istniejącej linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-na-nysie-luzyckiej-1623

Nowy most na Nysie Łużyckiej

29.03.2012

prowadzona w dwóch fazach: - Faza I – wybudowanie jednej części mostu w osi dzisiaj nieczynnego toru nr 2 wraz z elektryfikacją linii kolejowej nr 295 od miejsca, w którym dziś została elektryfikacja zakończona [...] przęsłem naprężenia po stronie niemieckiej. Celem projektu jest zwiększenie prędkości pociągów do 120 km/h oraz obniżenie zagrożenia oddziaływania ładunków niebezpiecznych na środowisko naturalne. Modernizacja

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...6789101112131415...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 101 do 110 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook