Wyniki wyszukiwania
słoneczną nastawnia może być samowystarczalna. Zakładamy, że minimalny okres żywotności instalacji wynosi 25 lat, a koszty montażu i utrzymania urządzeń zwrócą się już po 10-11 latach. - Obecnie PKP Polskie Linie [...] Kontakt dla mediów: Joanna Kubiak Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 571 370 013
PRZECZYTAJNowa estakada kolejowa w Krakowie
06.03.2019
modernizacji krakowskiej linii średnicowej wykonawca ułożył już przeszło 10 km nowych torów. Wylano 25 tys. m3 betonu i zużyto 3 tys. ton stali zbrojeniowej. Główne prace budowlane zakończą się w 2020 r [...] dla mediów: Piotr Hamarnik Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. piotr.hamarnik@plk-sa.pl T: + 48 605 352 883 „Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi jej autor. Unia Europejska nie
PRZECZYTAJOdbudowa wrocławskiej estakady kolejowej
17.09.2008
w ramach projektu ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/015-09 Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce , t.j wymianą nawierzchni torowej wraz z robotami towarzyszącymi. Pozwala to uniknąć dodatkowych kosztów [...] odtworzenie historycznego wyglądu estakady i wiaduktu nad ulicą Powstańców Śląskich. Koszt przedsięwzięcia 25 milionów złotych. Realizacja: wrzesień 2008-wrzesień 2009 W konferencji prasowej uczestniczył wiceprezydent
PRZECZYTAJstan techniczny, była ograniczona miejscami do 20 -30 km/h. Koszt prac na estakadzie i wiaduktach: 25 milionów złotych. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny we Wrocławiu prace przy estakadzie [...] z unijnym projektem ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/015-09 Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce, t.j wymianą nawierzchni torowej wraz z robotami towarzyszącymi. Zastosowane rozwiązanie pozwoliło uniknąć
PRZECZYTAJz pracami projektu ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/015-09 Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce, t.j wymianą nawierzchni torowej wraz z robotami towarzyszącymi. Zastosowane rozwiązanie pozwoliło uniknąć [...] kilkumilionowe oszczędności i skróciło czas zamknięć torowych. Koszt prac na estakadzie i wiaduktach: 25 milionów złotych.
PRZECZYTAJmiejską i ułatwią mieszkańcom codzienne podróże. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu [...] ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie się tunel Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską
PRZECZYTAJZakopanem wynosi w najszybszym wariancie niemal 3 godziny, zaś między Krakowem a Nowym Sączem – ponad 2,5 godziny i odbywa się okrężną drogą przez Tarnów. Inwestycja „Podłęże – Piekiełko” oznaczać będzie [...] Kontakt dla mediów: Magdalena Janus Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: +48 22 473 30 02
PRZECZYTAJ20 minut. W nowym rozkładzie jazdy 2015/16 trasę z Katowic do Gliwic najszybsze pociągi pokonują w 25 minut, a składy regionalne w ok. 32 minuty. W ciągu doby na trasie Katowice – Gliwice – Katowice kursuje [...] perony. PLK w województwie śląskim W ostatnich latach PKP Polskie Linie Kolejowe przeznaczyły na Śląsku 2,5 mld zł na poprawę infrastruktury, lepszą obsługę pasażerów i usprawnienia przewozu towarów. Do 2023 [...] mediów: Jacek Karniewski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jacek.karniewski@plk-sa.pl T: + 48 694 480 192
PRZECZYTAJWarszawa Włochy – Pruszków – Grodzisk Mazowiecki. Koszt zadania wynosi blisko 3 mln 690 tys. złotych. 25-kilometrowy odcinek linii Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki przeznaczony jest głównie do prowadzenia [...] współfinansowany przez Unię Europejską w ramach programu Transeuropejskiej sieci transportowej – TEN-T”.
PRZECZYTAJkolejowego i integrację systemu transportowego. Druga z inwestycji dotyczy przedłużenia tunelu o dodatkowe 25 metrów, aż do ulicy Towarowej. Dzięki tym pracom podróżni zyskają wygodne i komfortowe przejście pod [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239
PRZECZYTAJ