Wyniki wyszukiwania
tam będą toczyły się prace. Zakończenie zaplanowano do 30 listopada br. Koszt przebudowy wynosi 24 mln zł (brutto). Budowa w liczbach: Przy przebudowie stacji Jelenia Góra wykonanych zostanie: 2 km nowych
PRZECZYTAJ, a monitoring pozwoli nadzorować bezpieczeństwo na skrzyżowaniu drogi i toru. Wartość prac to 33 mln zł. Zakończenie planowane w połowie 2017 r. Wykonawcą jest Skanska. PLK umowę podpisały w maju br.
PRZECZYTAJpociągów pasażerskich oraz do 100 km/h dla pociągów towarowych. Szacowany koszt obu projektów to 57 mln zł. Realizacja robót zaplanowana jest w latach 2016-2017. Konsekwentna poprawa standardu podróży trasie [...] niecałe 70 minut, a pociągi pasażerskie jadą z prędkością 120 km/h. Koszt inwestycji przekroczył 200 mln zł. W 2015 r. pomiędzy Gnieznem a Trzemesznem PLK wymieniły ponad 8 km torów i zamontowały 14 rozjazdów
PRZECZYTAJniezbędne zabezpieczenie i oznakowanie terenu. Prace zakończą się latem 2016 roku. Koszt wynosi 24,1 mln zł (brutto). Wykonawcą jest firma ZUE S.A. z Krakowa. Zadanie jest prowadzone w ramach modernizacji
PRZECZYTAJObecnie trwają testy symulatora z udziałem 20 instruktorów dyżurnych ruchu i powstaje program szkoleń. Równocześnie przygotowywane są pomieszczenia do szkolenia, zaplecze dydaktyczne i socjalne. - Sym
PRZECZYTAJna perony wyposażone w witryny do zamieszczania rozkładów jazdy i informacji dla podróżnych. 150 mln zł na kompleksową przebudowę stacji Inwestycja Polskich Linii Kolejowych to także nowy układ torów [...] kursowania pociągów na szlakach pomiędzy stacjami. Łączny koszt prac na stacji Gdańsk Wrzeszcz to 150 mln zł. Sprawniej w aglomeracji, szybciej między regionami Zmodernizowana stacja Gdańsk Wrzeszcz będzie
PRZECZYTAJspotkania 10 kwietnia na spotkaniu w Rzeszowie. Takie rozwiązanie pozwoli na ograniczenie strat o około 5 mln zł rocznie generowanych przez 4 odcinki linii kolejowych na Podkarpaciu o łącznej długości 240 kilometrów [...] tysięcy km zarządzanych przez PLK. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności na poziomie 60 - 80 mln zł rocznie i w ten sposób przynieść dodatkowe nakłady na utrzymanie linii intensywnie eksploatowanych
PRZECZYTAJczęści zadania (realizacja przejścia podziemnego) wynosi: 7 mln 581 tys. PLN brutto, a drugiej (budowa peronu i pozostałej infrastruktury): 8 mln 677 tys. PLN brutto. Warszawa Ursus Niedźwiadek będzie kolejnym
PRZECZYTAJNowy przystanek kolejowy dla Warszawy
07.01.2014
pierwszej części (realizacja przejścia podziemnego) wynosi 7,581 mln zł, a drugiej (budowa peronu i pozostałej infrastruktury) 8,677 mln zł. Warszawa Ursus Niedźwiadek jest kolejnym przystankiem, który
PRZECZYTAJtunelu i budowa zadaszenia rozpocznie się w 2017 roku. Łączny koszt wszystkich inwestycji wyniesie 22 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz
PRZECZYTAJ