• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1948, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-centrum-wodzislawia-slaskiego-zatrzymaja-sie-pociagi-7886

W centrum Wodzisławia Śląskiego zatrzymają się pociągi

10.01.2023

programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021–2025”. Wartość inwestycji to ponad 3 mln zł netto. Zakończenie prac planowane jest w I kwartale 2024 r. Większy dostęp do komunikacji kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-w-centrum-krakowa-zwieksza-mozliwosci-kolei-w-regionie-6494

Prace w centrum Krakowa zwiększą możliwości kolei w regionie

17.12.2021

oryginalnego materiału, dotychczasowy wygląd. Wykonawcy pracują przy frontowych ścianach wiaduktu. Od 3 stycznia 2022 r. roboty przejdą na poziom ulicy. Na czas najtrudniejszych prac ruch na ul. Grzegórzeckiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wroci-do-centrum-pyskowic-8987

Kolej wróci do centrum Pyskowic

09.11.2023

Kolejowe połączenie stacji Pyskowice i Pyskowice Miasto umożliwi budowa zelektryfikowanej linii o długości 3 km. Odbudowana stacja Pyskowice Miasto zapewni lepszy dostęp do pociągów także osobom o ograniczonej [...] atrakcyjności wielu regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu te

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-katarzyna-wznowila-drazenie-tunelu-w-centrum-lodzi-9832

TBM Katarzyna wznowiła drążenie tunelu w centrum Łodzi

21.06.2024

wzmocnienia terenu pod budynkami mieszkalnymi w centrum Łodzi. TBM wykonał do tej pory ok. 1 km z 2,3 km tunelu (zaawansowanie ok. 45%). Wzmocnienie gruntu pod budynkami znajdującymi się na trasie tunelu [...] Łódź Polesie – Łódź Śródmieście – Łódź Fabryczna powstanie 15 szachtów. Wykonanie wzmocnienia gruntu w 3 pierwszych szachtach umożliwiło kontynuację drążenia przez TBM Katarzynę. Kolejne iniekcje będą realizowane [...] h kolidujących z realizacją ścian. Na Kozinach wybieramy ziemię na najniższym poziomie przystanku -3. Budowana jest tzw. kołyska dla mniejszej tarczy TBM Faustyny, w której zatrzyma się po wydrążeniu trzeciego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koniecpol-centrum-nowy-przystanek-zwiekszyl-dostep-do-kolei-8481

Koniecpol Centrum. Nowy przystanek zwiększył dostęp do kolei

21.06.2023

Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Wartość inwestycji to ok. 3,4 mln zł netto. Większy dostęp do komunikacji kolejowej Rada Ministrów przyjęła 19 maja 2021 r. uchwałę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-wygodne-podroze-pociagiem-z-centrum-pyskowic-do-gliwic-i-katowic-8017

Kolej Plus – wygodne podróże pociągiem z centrum Pyskowic do Gliwic i Katowic

21.02.2023

Kolejowe połączenie stacji Pyskowice i Pyskowice Miasto umożliwi budowa 3-km zelektryfikowanej linii jednotorowej. Mieszkańcy centrum Pyskowic po 20 latach zyskają wygodny dojazd do Katowic przez Gliwice [...] linii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Podstawowe warunki realizacji inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wygra-z-samochodem-na-trasie-wroclaw-wojnow-centrum-miasta-3338

Kolej wygra z samochodem na trasie Wrocław Wojnów – centrum miasta

31.03.2017

pociągów. 10 par będzie kursować na odcinku Wrocław Wojnów – Wrocław Sołtysowice – Wrocław Nadodrze. 3 pary pociągów zapewnią bezpośrednie połączenie z Wojnowa do Wrocławia Głównego przez Wrocław Mikołajów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komfortowa-stacja-w-centrum-gdanska-3277

Komfortowa stacja w centrum Gdańska

19.01.2017

rem zabytków. Zmodernizowane zostaną dwa przejścia podziemne – od strony ulicy Podwale Grodzkie do 3 Maja, które umożliwi wejście na perony dalekobieżne i podmiejskie oraz drugie, łączące budynek dworca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-rozbudowa-obszaru-lokalnego-centrum-sterowania-ruchem-kolejowym-w-gdyni-773

Rusza rozbudowa obszaru Lokalnego Centrum Sterowania ruchem kolejowym w Gdyni

30.04.2010

szlakach: Gdańsk Oliwa – Sopot (1,4 km), Sopot – Gdynia Orłowo (2,7 km), Gdynia Orłowo – Gdynia Główna (3,7 km), Gdynia Główna – Gdynia Chylonia (2,4km) oraz modernizacja infrastruktury przytorowej na szlaku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-rozbudowe-obszaru-lokalnego-centrum-sterowania-ruchem-kolejowym-772

Przetarg na rozbudowę obszaru Lokalnego Centrum Sterowania ruchem kolejowym

30.04.2010

Gdańsk Południowy (7 km), Gdańsk Główny – Gdańsk Wrzeszcz (2,5 km), Gdańsk Wrzeszcz – Gdańsk Oliwa (2,3 km) oraz modernizacja torów wraz z modernizacją podtorza, odwodnienia na szlaku Gdańsk Oliwa – Sopot

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...102103104105106107108109110111...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1061 do 1070 z 1948.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook