Wyniki wyszukiwania
e rozpędzą się na odnowionej trasie do 160 km/h, natomiast pociągi towarowe będą mogły osiągnąć prędkość do 120 km/h. Pasażerowie skorzystają z nowych, wygodnych peronów. Modernizacja uwzględni potrzeby
PRZECZYTAJsprawnego przejazdu m.in. pociągów relacji Kluczbork – Poznań. Obecnie składy na tym odcinku kursują z prędkością 120 km/h. Polskie Linie Kolejowe poza torem wymieniły również rozjazdy na stacji Antonin. Remont
PRZECZYTAJPo nowych torach do Przemyśla
12.02.2013
linii kolejowej E30, na odcinku Rzeszów – Przemyśl. Inwestycja ma na celu przywrócenie na linii prędkości konstrukcyjnej 120 km/godz oraz skrócenie czasu jazdy pociągów. Rewitalizowana trasa Rzeszów – Przemyśl
PRZECZYTAJwa ruchu kolejowego. Najważniejszym efektem modernizacji linii będzie podwyższenie maksymalnej prędkości - pociągi pasażerskie przyśpieszą ze 120 km/h do 160 km/h, a nowoczesne składy dalekobieżne do 200
PRZECZYTAJO przyszłości linii kolejowych na Śląsku
19.01.2011
również na liniach, które ze względu na ograniczone środki na utrzymanie, zagrożone są obniżeniem prędkości poniżej 30 km/h. Samorządy maja prawo wiedzieć jakie są plany wobec linii kolejowych i realna p
PRZECZYTAJKolejne przetargi na LCS Ciechanów
12.11.2010
pozostawią zaledwie 16. W większości zostaną zastąpione skrzyżowaniami dwupoziomowymi. Dzięki temu prędkość pociągów osobowych wyniesie 160/200 km/h, a czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie znacznemu
PRZECZYTAJprzystanków osobowych oraz chodnikami lub drogami dojazdowymi. W związku z prowadzeniem pociągów z prędkością powyżej 160 km/h, między Warszawą i Gdynią zostanie zlikwidowanych ponad 100 przejazdów. Informacje
PRZECZYTAJkolejowej Warszawa – Gdynia, obok dostosowania infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h dla pociągów osobowych (200 km/h dla pociągów z tzw. wychylnym pudłem) i 120 km/h dla
PRZECZYTAJMFS-40-YP odbywa się po drodze kolejowej. Maszyna posiada własny napęd i jest w stanie poruszać się z prędkością do 20 km/godz. a jej wydajność to 400 m na dobę. Laureatom wycieczki towarzyszyli dziennikarze
PRZECZYTAJbezkolizyjności ruchu i podniesienia poziomu bezpieczeństwa umożliwi prowadzenie ruchu kolejowego z prędkością 160 km/h. Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001
PRZECZYTAJ