Wyniki wyszukiwania
ja usprawni wywóz towarów z Górnego Śląska w głąb kraju i do portów. Pociągi pojadą szybciej, a prędkość wzrośnie do 100 km/h. Zwiększy się przepustowość linii, czyli będzie mogło jeździć więcej pociągów
PRZECZYTAJSzybciej z Wielkopolski do Wrocławia
28.03.2017
kolejowym oraz nowoczesne Lokalne Centrum Sterowania w Lesznie. Po nowych torach pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Skróci się czas przejazdu dla podróżnych najszybszych pociągów między Czempiniem a
PRZECZYTAJ100 km toru i 100 rozjazdów. Pociągi nie będą miały ograniczeń do 50 km/h i pojadą szybciej z prędkością 100 - 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla pociągów towarowych. Prace na tym odcinku
PRZECZYTAJWschód – Dziarnowo (k. Inowrocławia). Po wykonaniu wszystkich prac na tej trasie pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h, co pozwoli na skrócenie czasu podróży. Na odcinku Poznań Główny – Inowrocław przejazd
PRZECZYTAJtym 3 wiaduktów i mostu. Prace mają zapewnić dwukrotnie szybszy przejazd pociągów z maksymalną prędkością do 100 km/godz. (obecnie 50 km/h) i naciskiem na oś. do 221 kN. - Przed nami kilkanaście miesięcy
PRZECZYTAJLepsza podróż z Rzeszowa do Przemyśla
16.06.2016
podkarpackiej linii prowadzone są też prace, które pozwolą utrzymać sprawne przejazdy z wyższą prędkością 120 km/h i podnoszą poziom bezpieczeństwa na torach. W bieżącym roku przebudowa obejmie 14 obiektów
PRZECZYTAJwszystkich prac o łącznej wartości prawie 110 mln zł pociągi pasażerskie z Lublina do Łukowa pojadą z prędkością 100 - 120 km/h. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJStarołęce to kolejny etap poprawy stanu trasy. Pociągi na trasie Kluczbork – Poznań będą mogły jechać z prędkością 120 km/h. Zwiększy to komfort jazdy na tym odcinku oraz poprawi bezpieczeństwo podróżujących.
PRZECZYTAJHerkules pomógł kolejarzom na E 30
09.04.2015
przęsła trwała 4 miesiące. Po przebudowie wiadukt wytrzyma większe obciążenia i pozwoli podwyższyć prędkości pociągów ze 120 km/h do 160 km/h. Na inwestycji Polskich Linii Kolejowych korzystają także kierowcy
PRZECZYTAJKoleją przez miasta Śląska i Zagłębia
23.12.2011
oraz na separację ruchu towarowego od pasażerskiego na liniach najbardziej obciążonych Zwiększy to prędkość i płynność ruchu pociągów. Studium wykonalności pozwoli również na eliminację tzw. wąskich gardeł
PRZECZYTAJ