Wyniki wyszukiwania
(EBA) w Dreźnie. Nowy most powstaje w ramach projektu POIiŚ 7.1-13 Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna - Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja - Całkowity
PRZECZYTAJtransportu kolejowego w Polsce – mówi Robert Kuczyński z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Po pierwszym etapie konsultacji otrzymaliśmy w sumie kilkaset wniosków od przewoźników oraz wiele deklaracji inwestycji
PRZECZYTAJdrogowego, ogranicza ruch samochodowy i zwiększa bezpieczeństwo na drogach. Rozpoczął się już drugi etap prac na linii nr 201 „Kościerskiego korytarza kolejowego”. Obejmuje on odcinek jednotorowy o długości
PRZECZYTAJa Somoninem oraz dwóch na odcinku Somonino – Żukowo Wschodnie. Równocześnie rozpoczyna się drugi etap prac na linii nr 201. Obejmuje on rewitalizację i modernizację infrastruktury kolejowej na odcinku
PRZECZYTAJŁódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy
11.06.2014
realizowane na zlecenie PLK są prowadzone w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJKoleją szybciej nad ulicami Wrocławia
19.05.2014
obiektach realizowane są w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”, który jest współfinansowany przez Unię
PRZECZYTAJJabłonowem Pomorskim gotowych jest już 51 przejazdów kolejowo-drogowych oraz 72 rozjazdy. Ostatni etap prac prowadzony jest na stacji Gniewkowo. W drugiej połowie roku po odnowionych torach pociągi pasażerskie
PRZECZYTAJ. Projekt pn. "Modernizacja linii kolejowej E 75 Rail Baltica Warszawa-Białystok-granica z Litwą, etap I, odcinek Warszawa Rembertów-Zielonka-Tłuszcz(Sadowne)"współfinansowany przez Unię Europejską ze
PRZECZYTAJprzewidziano na rok 2014. Podstawowe cele projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, Etap II, lot A, odcinek Warszawa Zachodnia – Skierniewice”: skrócenie czasu przejazdu najszybszego pociągu
PRZECZYTAJprędkością maksymalną 120 km/h. Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze
PRZECZYTAJ