• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1948, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tor-nie-dla-pieszych-1764

Tor nie dla pieszych

11.10.2012

zachowań na torach miało miejsce blisko 200 wypadków. W ruchu kolejowym spowodowały opóźnienia ponad 3 380 pociągów, łącznie na 86 402 minuty – to średnio 19 pociągów dziennie po 25 minut każdy. W ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-po-nadodrzance-1753

Szybciej po „Nadodrzance”

01.10.2012

Chojną oraz nawierzchnia torów stacyjnych w Kostrzynie, Godkowie i Chojnie o łącznej długości blisko 3 km. Wymienionych zostanie ponad sto konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej. Na czterech przejazdach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-przetargi-na-lcs-ciechanow-1-1027

Kolejne przetargi na LCS Ciechanów

12.11.2010

obiektów powstanie aż 31 wiaduktów wraz z niezbędną infrastrukturą drogową, 2 przejścia podziemne i 3 drogi równoległe. Ogłoszony 10 listopada 2010 r. przetarg ma wyłonić wykonawcę trzech wiaduktów drogowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bialoleka-i-chotomow-zyskaja-nowe-wiadukty-990

Białołęka i Chotomów zyskają nowe wiadukty

07.10.2010

Warszawie. 2. Dwupoziomowe skrzyżowanie drogi z torami kolejowymi, w ciągu ulicy Mehoffera w Warszawie. 3. Dwupoziomowe skrzyżowanie drogi z torami kolejowymi w ciągu ulicy Partyzantów w Chotomowie. Zakres

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-juz-gotowy-1269

Pierwszy nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia już gotowy !!!

28.04.2011

Wiadukt, którego budowa trwała od marca 2010 r i kosztowała ok. 14 mln zł (3,6 mln euro) jest obiektem dwuprzęsłowym ze ślimakiem zjazdowym łączącym się z drogą lokalną od strony Żuław. Powstanie wiaduktu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/minister-w-peelce-130

Minister w "peelce"

19.07.2006

Plac budowy przekazano wykonawcy 3 lipca, a już 11 rozpoczęto pierwsze prace na szlaku Rogów – Koluszki. W niespełna tydzień później, czyli 17 lipca uroczyście rozpoczęto roboty. Specjalny pociąg wyruszył

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komunikat-prasowy-przebudowa-mostu-na-rzece-rokitnicy-330

Komunikat prasowy-przebudowa mostu na rzece Rokitnicy

28.03.2008

niezbędnego przy takim zakresie prac. Organizacja ruchu pociągów podmiejskich w czasie zamknięcia od 3 kwietnia do 12 maja 2008 r. zakłada: odwołanie czterech pociągów w całej relacji-dwóch z Warszawy Wschodniej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mielec-wolnosci-blizej-mieszkancow-10851

Mielec Wolności bliżej mieszkańców

30.06.2025

w Kolbuszowej, czy do wypoczynku nad Jeziorem Tarnobrzeskim. Inwestycję w Mielcu zrealizowaliśmy za 3,6 mln zł netto w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/forum-inwestycyjne/aktualnosci/aktualnosci-2016

Aktualności 2016

(5%), - dla systemu „projektuj i buduj”: Kierownik budowy (8%), Kierownik robót torowych (3%), Kierownik robót srk (3%), Główny projektant (6%). Doświadczenie, które będzie punktowane, musi być wyższe niż [...] chwilę obecną umowy na nadzór obejmują 3 okresy wynagrodzenia: w okresie X mamy – 100%, w Y, który jest maksymalnie ½ X – mamy 80-100%, okres Z, który może trwać 3 miesiące (Inżynier może wypowiedzieć umowę) [...] miesięczną, czyli za każdy rozpoczęty miesiąc nieobecności członka personelu stałego, uwzględniono 3 max 4 osobach, propozycja kary w wysokości 100 000 zł. Kazus – (kryterium fakultatywne) - stosowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lacznica-czarnca-wloszczowa-polnoc-dla-dobrych-polaczen-z-kielc-do-warszawy-5775

Łącznica Czarnca – Włoszczowa Północ dla dobrych połączeń z Kielc do Warszawy

10.06.2021

Wykonawca formuje nasyp, na nim będą układane tory i podkłady. Zgromadzone są materiały. Nowa ponad 3 km łącznica Czarnca – Włoszczowa Północ zwiększy możliwości przejazdu pociągów na terenie województwa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...979899100101102103104105106...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1011 do 1020 z 1948.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook