• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2359, czas wyszukiwania 16 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsza-podroz-z-jeleniej-gory-do-szklarskiej-poreby-2677

Wygodniejsza podróż z Jeleniej Góry do Szklarskiej Poręby

27.11.2014

Kolej Aglomeracyjna – etap I”. Zakończenie zaplanowano w maju 2015 r. Wartość robót wynosi ponad 10 mln zł. Wykonawcą jest konsorcjum firm, których liderem jest Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i [...] przejazdy kolejowo-drogowe. Standard obsługi podróżnych poprawiła przebudowa peronów. Projekt kosztował 34 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-kolej-do-grudziadza-2650

Szybsza kolej do Grudziądza

17.10.2014

pół godziny. Wartość prac skracających podróż na trzech liniach kolejowych do Grudziądza sięga 90 mln zł. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. już przygotowują rewitalizację czwartego połączenia - od Grudziądza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krocej-i-wygodniej-pociagiem-z-wroclawia-do-jeleniej-gory-2995

Krócej i wygodniej pociągiem z Wrocławia do Jeleniej Góry

25.01.2016

Wielkich. Prace potrwają do końca roku. Łączny koszt robót, rozpoczętych już w 2015 r., wynosi 51 mln zł. Zmienia się stacja w Jeleniej Górze Przebudowane zostaną trzy perony; będą one wyższe i znacznie [...] elementy. Budowana jest winda na peronie 3. Przy peronach położono już nowe tory. Prace o wartości 24 mln zł powinny zostać ukończone w trzecim kwartale tego roku. Koleją w góry Kompleksowym efektem kilkuletnich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-gliwic-szybciej-i-wygodniej-do-katowic-i-do-warszawy-2980

Z Gliwic szybciej i wygodniej do Katowic i do Warszawy

07.01.2016

elektroenergetyki oraz rewitalizację obiektów inżynieryjnych. Szacunkowy koszt wszystkich prac to ok. 134 mln zł. Inwestycja na szlaku Katowice - Gliwice w liczbach: - 63 km nowych torów, - 63 km wymienionej sieci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-nowy-most-kolejowy-z-polski-do-niemiec-2926

Rośnie nowy most kolejowy z Polski do Niemiec

04.11.2015

odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł. Prace potrwają do końca przyszłego roku. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-do-portu-w-gdansku-1-2546

Nowe tory do portu w Gdańsku

25.07.2014

prac obejmujących montaż systemu sterowania ruchem to ponad 66 mln zł, natomiast roboty budowlane i torowe będą kosztowały ponad 254 mln zł. Wykonawcy mają 24 miesiące na realizację wszystkich robót od

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wroclawia-do-poznania-przez-nowy-most-kolejowy-2470

Z Wrocławia do Poznania przez nowy most kolejowy

23.06.2014

wiaduktach kolejowych. Roboty na moście zakończą się jeszcze w 2014 r. Koszt przebudowy wynosi ok. 41 mln zł. Kolejowa przeprawa przez Odrę to tylko niewielki zakres realizowanego obecnie projektu Polskich [...] przez UE z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko to 1 mld 522 mln PLN. Zakończenie projektu przewidziane jest w 2015 roku. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-krok-ku-poprawie-dostepu-do-portu-w-gdansku-2353

Kolejny krok ku poprawie dostępu do Portu w Gdańsku

14.04.2014

Towarowa. Prace nad Studium Wykonalności zakończą się we wrześniu 2015 r. Wartość zamówienia wynosi 1 mln 749 tys. zł netto. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-radzionkowa-do-tarnowskich-gor-2344

Nowym torem z Radzionkowa do Tarnowskich Gór

07.04.2014

Węglowego z portami w Gdańsku i Gdyni. Prace na odcinku Radzionków – Tarnowskie Góry będą kosztowały 40 mln 898 tys. zł brutto. Zakończenie prac w ramach tego projektu zaplanowano do końca listopada 2014 roku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-szybciej-pociagiem-z-lodzi-do-krakowa-2807

Coraz szybciej pociągiem z Łodzi do Krakowa

01.06.2015

Prace na moście rozpoczną się w połowie czerwca i potrwają do grudnia. W ramach inwestycji na trzyprzęsłowej przeprawie o długości niemal 170 m, wymienione zostaną wszystkie tory oraz mostownice, któr

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9596979899100101102103104...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 991 do 1000 z 2359.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook