Wyniki wyszukiwania
towarowych na Śląsku i w rejonach przeładunkowych. Z myślą o wykonawcach zarządca infrastruktury już teraz – przed ogłoszeniem przetargów – prezentuje listę 36 zadań na swojej stronie internetowej. Kontakt
PRZECZYTAJzakresie opierane były wyłącznie na doświadczeniu zewnętrznych projektantów oraz pracowników PLK. Teraz podczas realizacji nowych studiów wykonalności otrzymają oni silne wsparcie w postaci wyników analiz
PRZECZYTAJKolej zbliża Śląsk i Wielkopolskę
14.04.2015
Odnowione perony – Jeszcze kilka lat temu infrastruktura kolejowa na tej trasie była przestarzała. Teraz wygląda to zupełnie inaczej. Mieszkańcy Lublińca i miejscowości położonych na trasie Kalety – Kluczbork
PRZECZYTAJwygodnie wsiadają do pociągów z obu peronów. Przebudowano niski peron (nr 2) naprzeciw budynku dworca. Teraz standardem dorównuje sąsiedniemu (nr 1) – wcześniej przygotowanemu do potrzeb podróżnych. Program
PRZECZYTAJczęści obiektu. Fasada wiaduktu została skrupulatnie odtworzona z użyciem dotychczasowych materiałów. Teraz kolejna część obiektu będzie dostosowana do współczesnych potrzeb komunikacji kolejowej i drogowej
PRZECZYTAJelementów, która sprawnie wykonała prace do końca maja. Nowe szyny przytwierdzono do 95 tys. podkładów. Teraz na tor trafia tłuczeń – już użyto 130 tys. ton (to tyle co 6,5 tys. samochodów ciężarowych). Prace
PRZECZYTAJWygodne podróże dla pasażerów w Rudawie
12.12.2018
wybudowały dwa wyższe perony, ulokowane po zewnętrznej stronie linii kolejowej. Pasażerowie mają teraz łatwiejszy dostęp do pociągów. Położone na łuku dwustumetrowe platformy są jasno oświetlone oraz czytelnie
PRZECZYTAJzdemontował także zadaszenie wyjścia oraz poszycie wiat peronowych nad peronem nr 2. Poddane zostaną one teraz renowacji pod okiem konserwatora zabytków. Wykonawca przygotowuje się już do budowy nowej konstrukcji
PRZECZYTAJWyremontowaliśmy główne trasy sprawiając, że podróż koleją w wielu miejscach stała się bezkonkurencyjna. Teraz czas na sprawny przewóz towarów. Nowe inwestycje to podniesienie prędkości i przepustowości na szlakach
PRZECZYTAJopierało się zadaszenie. Tory, których przebudowa zakończy się z upływem sierpnia będą przebiegać teraz w odległości 11 metrów od siebie. Szerokość peronu o wysokości 76 cm wynosić będzie około 10 metrów
PRZECZYTAJ