• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/proby-obciazeniowe-na-centralnej-magistrali-kolejowej-671

Próby obciążeniowe na Centralnej Magistrali Kolejowej

07.12.2009

wprowadzanie dużych prędkości w Polsce. W latach 2007 - 2009 na odcinku Psary - Góra Włodowska-Zawiercie mosty i wiadukty zostały dostosowane do jazdy pociągów pasażerskich z prędkościami 250 km/h i 300 km/h [...] ch obiektach z prędkościami 160, 180 i 200 km/h (w obu kierunkach). Wykonane próbne obciążenia dynamiczne potwierdziły, że konstrukcje obiektów spełniają przyjęte założenia do prędkości 200 km/h. Badania [...] km/h. Wprowadzenie takich prędkości wymaga przeprowadzenia pomiarów oddziaływania dynamicznego pociągów na konstrukcje nośne obiektów. W związku z tym od 30 listopada do 7 grudnia 2009 r. firma ASPEKT,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polskie-zamierzenia-i-chinskie-doswiadczenia-w-zakresie-kdp-1032

POLSKIE ZAMIERZENIA I CHIŃSKIE DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE KDP

18.11.2010

współpracy w zakresie kolei dużych prędkości z kolejami niemieckimi i czeskimi. Obecnie znajdujemy się na etapie sporządzania studium wykonalności dla kolei dużych prędkości w Polsce, a seminaria stanowią [...] ch doświadczenia z zakresu budowy kolei dużych prędkości. Chcemy czerpać z dorobku innych państw, w taki sposób, aby wybrać system kolei dużych prędkości najlepszy dla Polski – powiedział podczas otwarcia [...] informacje na temat genezy polskiego przedsięwzięcia, harmonogramu prac oraz integracji linii dużej prędkości z istniejącą siecią, szczególnie linią E 65. Prezes zaznaczył, że zadanie wymaga spojrzenia w przyszłość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosna-mozliwosci-przewozow-towarow-na-sieci-plk-sa-skorzysta-gospodarka-krajowa-10581

Rosną możliwości przewozów towarów na sieci PLK SA. Skorzysta gospodarka krajowa

12.03.2025

osiągnęły średnią prędkość handlową na poziomie 41 km/h. – Na średnią prędkość pociągów towarowych mają wpływ parametry eksploatacyjne toru danej linii kolejowej. Podniesienie średniej prędkości o 1 km/h to [...] utrzymaniowy wpływają korzystnie na ruch pasażerski i towarowy. Wyższe parametry eksploatacyjne (prędkość, dopuszczalne naciski, skrajnia taboru) na sieci kolejowej są szczególnie istotne dla przewoźników [...] sprawniejsze dostarczanie ładunków. W 2024 roku pociągi towarowe na sieci PLK SA osiągnęły średnią prędkość handlową (wynikającą z opracowanych rozkładów jazdy) wynoszącą 34 km/h, co stanowi wzrost aż o 2

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-na-targach-trako-11-14-pazdziernika-2011-dzien-trzeci-1473

PLK na Targach TRAKO, 11-14 października 2011 dzień trzeci

13.10.2011

12.00 - 14.00 Trzy aspekty Kolei Dużej Prędkości Debata: "Program budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce- stan realizacji i perspektywy" zorganizowana przez SIRTS i PKP Polskie Linie Kolejowe [...] Dużych Prędkości, Artur Rojek,wicedyrektor Instytutu Kolejnictwa. Spotkanie przedstawiło wiedzę o historii, zagadnienia KDP od "pomysłudo decyzji" i stan obecny prac przy kolei dużych prędkości w Polsce [...] linii kolei dużych prędkości z uwzględnieniem aspektów, ekonomicznych, finansowych prawnych i technicznych. Zobacz prezentację "Społeczny aspekt przygotowań do budowy linii dużych prędkości w Polsce" Zobacz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przedstawiciele-ministerstwa-kolei-chin-oraz-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-na-trasie-kdp-1036

Przedstawiciele ministerstwa kolei Chin oraz PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na trasie KDP

19.11.2010

miejsce przebiegu linii kolei dużej prędkości. Wizyta chińskiej delegacji jest związana z organizowaną w Warszawie konferencją ”Chińskie technologie kolei dużych prędkości”. W pociągu z ministrem He Huawu [...] członek zarządu PKP PLK S.A. dyrektor ds. inwestycji i Jan Raczyński dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP PLK S.A. przedstawili Panu He Huawu, wiceministrowi i głównemu inżynierowi ministerstwa kolei [...] na łódzkim dworcu odpowiadali na pytania dziennikarzy m.in. dotyczące planów budowy linii dużej prędkości. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kdp-na-kongresie-1498

KDP na Kongresie

08.11.2011

KOLEJ DUŻYCH PRĘDKOŚCI NA KONGRESIE: Sukces kolei dużych prędkości w Polsce możliwy jest tylko z sukcesem modernizacji kolei konwencjonalnej - powiedział Marek Pawlik, wiceprezes PLK uczestnik kongresowej [...] kongresowej debaty Kolej Dużych Prędkości. W dyskusji uczestniczyli także: Nicolas Halamek, customer director, ALSTOM Transport, Zbigniew Jakubas, inwestor giełdowy, właściciel spółek Newag i Ferocco, Janusz [...] dyrektor, Railway Business Forum Rozmówcy rozmawiali o tym: czy Polskę stać na projekt kolei dużych prędkości, czy KDP jest projektem elitarnym? Temat budził tak duże zainteresowanie, ze nie zdołano wyczerpać

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszaja-prace-nad-studium-wykonalnosci-modernizacji-wezlow-kolejowych-lodzi-poznania-i-wroclawia-1594

Ruszają prace nad studium wykonalności modernizacji węzłów kolejowych Łodzi, Poznania i Wrocławia

28.02.2012

cych obecnie węzłów kolejowych do obsługi kolei dużych prędkości, opracowanie analizy techniczno-ekonomicznej dla przebiegu linii dużej prędkości w obszarze aglomeracji miejskich, łącznie z określeniem [...] węzłów kolejowych we Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi z włączeniem w przyszłości linii kolei dużych prędkości. Studium wykonalności ma za zadanie dostosowanie węzłów do potrzeb, skali i struktury przewozów [...] m wymagań dla zapewnienia intermodalności systemu kolei dużych prędkości z innymi środkami transportu. Informacje dla mediów Robert Kuczyński Dyrektor projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-na-targach-trako-gdansk-11-14-pazdziernika-2011-relacja-dzien-pierwszy-1470

PLK na Targach TRAKO Gdańsk, 11-14 października 2011 - relacja dzień pierwszy

11.10.2011

Jazda z prędkością 200 km/h po CMK, to wejście w obszar kolei dużej prędkości - stwierdził Andrzej Massel. 15:00 – 15:45 hala nr 1 O kolej dużych prędkości Program budowy kolei dużych prędkości w Polsce [...] października 2011 r. prędkości 160 km na Centralnej Magistrali Kolejowej z wykorzystaniem ETCS i dodatni bilans prędkości na liniach kolejowych. Wkraczamy w sferę kolei dużych prędkości wykorzystując możliwości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/293-km-h-pociagu-pendolino-w-polsce-aktualizacja-na-dzien-24112013-2076

293 km/h pociągu Pendolino w Polsce - aktualizacja na dzień 24.11.2013

23.11.2013

Przyjmuje się, że pociąg powinien osiągnąć prędkość wyższą o 10% od maksymalnej eksploatacyjnej. W przypadku Pendolino jest to 275 km/h (dopuszczalna eksploatacyjna prędkość wynosi 250 km/h). Kolejny element testów [...] najnowocześniejszym taborem. Z prędkością 160 km/h jeździmy w Polsce od 25 lat. W przyszłym roku rozpoczynamy regularną jazdę na Centralnej Magistrali Kolejowej z prędkością 200 km/h. Pendolino jest przede [...] spajają sieć kolejową dobrych prędkości na poziomie od 120 przez 160 km/h do 200 km/h – mówi Remigiusz Paszkiewicz, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych. Testy prędkości stanowią jedynie część programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nysa-brzeg-nocne-naprawy-1630

Nysa – Brzeg nocne naprawy

11.04.2012

kwietnia. Prace pomiędzy godz. 20 i 5 rano wykonał DOLKOM. Zlikwidowano ograniczenie prędkości do 20 km/h i przywrócono prędkość rozkładową. O kilka minut skróci się czas przejazdu na trasie Nysa – Brzeg. Pomiędzy [...] zastępczej. Zimowe warunki pogorszyły stan jednotorowej linii. Konieczne było wprowadzenia ograniczenia prędkości , istniało zagrożenie zamknięcia linii. Wymiana ponad 1700 podkładów trwała od 26 marca do 7 kwietnia

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook