Wyniki wyszukiwania
wprowadzanie dużych prędkości w Polsce. W latach 2007 - 2009 na odcinku Psary - Góra Włodowska-Zawiercie mosty i wiadukty zostały dostosowane do jazdy pociągów pasażerskich z prędkościami 250 km/h i 300 km/h [...] ch obiektach z prędkościami 160, 180 i 200 km/h (w obu kierunkach). Wykonane próbne obciążenia dynamiczne potwierdziły, że konstrukcje obiektów spełniają przyjęte założenia do prędkości 200 km/h. Badania [...] km/h. Wprowadzenie takich prędkości wymaga przeprowadzenia pomiarów oddziaływania dynamicznego pociągów na konstrukcje nośne obiektów. W związku z tym od 30 listopada do 7 grudnia 2009 r. firma ASPEKT,
PRZECZYTAJwspółpracy w zakresie kolei dużych prędkości z kolejami niemieckimi i czeskimi. Obecnie znajdujemy się na etapie sporządzania studium wykonalności dla kolei dużych prędkości w Polsce, a seminaria stanowią [...] ch doświadczenia z zakresu budowy kolei dużych prędkości. Chcemy czerpać z dorobku innych państw, w taki sposób, aby wybrać system kolei dużych prędkości najlepszy dla Polski – powiedział podczas otwarcia [...] informacje na temat genezy polskiego przedsięwzięcia, harmonogramu prac oraz integracji linii dużej prędkości z istniejącą siecią, szczególnie linią E 65. Prezes zaznaczył, że zadanie wymaga spojrzenia w przyszłość
PRZECZYTAJosiągnęły średnią prędkość handlową na poziomie 41 km/h. – Na średnią prędkość pociągów towarowych mają wpływ parametry eksploatacyjne toru danej linii kolejowej. Podniesienie średniej prędkości o 1 km/h to [...] utrzymaniowy wpływają korzystnie na ruch pasażerski i towarowy. Wyższe parametry eksploatacyjne (prędkość, dopuszczalne naciski, skrajnia taboru) na sieci kolejowej są szczególnie istotne dla przewoźników [...] sprawniejsze dostarczanie ładunków. W 2024 roku pociągi towarowe na sieci PLK SA osiągnęły średnią prędkość handlową (wynikającą z opracowanych rozkładów jazdy) wynoszącą 34 km/h, co stanowi wzrost aż o 2
PRZECZYTAJ12.00 - 14.00 Trzy aspekty Kolei Dużej Prędkości Debata: "Program budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce- stan realizacji i perspektywy" zorganizowana przez SIRTS i PKP Polskie Linie Kolejowe [...] Dużych Prędkości, Artur Rojek,wicedyrektor Instytutu Kolejnictwa. Spotkanie przedstawiło wiedzę o historii, zagadnienia KDP od "pomysłudo decyzji" i stan obecny prac przy kolei dużych prędkości w Polsce [...] linii kolei dużych prędkości z uwzględnieniem aspektów, ekonomicznych, finansowych prawnych i technicznych. Zobacz prezentację "Społeczny aspekt przygotowań do budowy linii dużych prędkości w Polsce" Zobacz
PRZECZYTAJmiejsce przebiegu linii kolei dużej prędkości. Wizyta chińskiej delegacji jest związana z organizowaną w Warszawie konferencją ”Chińskie technologie kolei dużych prędkości”. W pociągu z ministrem He Huawu [...] członek zarządu PKP PLK S.A. dyrektor ds. inwestycji i Jan Raczyński dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP PLK S.A. przedstawili Panu He Huawu, wiceministrowi i głównemu inżynierowi ministerstwa kolei [...] na łódzkim dworcu odpowiadali na pytania dziennikarzy m.in. dotyczące planów budowy linii dużej prędkości. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
PRZECZYTAJKDP na Kongresie
08.11.2011
KOLEJ DUŻYCH PRĘDKOŚCI NA KONGRESIE: Sukces kolei dużych prędkości w Polsce możliwy jest tylko z sukcesem modernizacji kolei konwencjonalnej - powiedział Marek Pawlik, wiceprezes PLK uczestnik kongresowej [...] kongresowej debaty Kolej Dużych Prędkości. W dyskusji uczestniczyli także: Nicolas Halamek, customer director, ALSTOM Transport, Zbigniew Jakubas, inwestor giełdowy, właściciel spółek Newag i Ferocco, Janusz [...] dyrektor, Railway Business Forum Rozmówcy rozmawiali o tym: czy Polskę stać na projekt kolei dużych prędkości, czy KDP jest projektem elitarnym? Temat budził tak duże zainteresowanie, ze nie zdołano wyczerpać
PRZECZYTAJcych obecnie węzłów kolejowych do obsługi kolei dużych prędkości, opracowanie analizy techniczno-ekonomicznej dla przebiegu linii dużej prędkości w obszarze aglomeracji miejskich, łącznie z określeniem [...] węzłów kolejowych we Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi z włączeniem w przyszłości linii kolei dużych prędkości. Studium wykonalności ma za zadanie dostosowanie węzłów do potrzeb, skali i struktury przewozów [...] m wymagań dla zapewnienia intermodalności systemu kolei dużych prędkości z innymi środkami transportu. Informacje dla mediów Robert Kuczyński Dyrektor projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego
PRZECZYTAJJazda z prędkością 200 km/h po CMK, to wejście w obszar kolei dużej prędkości - stwierdził Andrzej Massel. 15:00 – 15:45 hala nr 1 O kolej dużych prędkości Program budowy kolei dużych prędkości w Polsce [...] października 2011 r. prędkości 160 km na Centralnej Magistrali Kolejowej z wykorzystaniem ETCS i dodatni bilans prędkości na liniach kolejowych. Wkraczamy w sferę kolei dużych prędkości wykorzystując możliwości
PRZECZYTAJPrzyjmuje się, że pociąg powinien osiągnąć prędkość wyższą o 10% od maksymalnej eksploatacyjnej. W przypadku Pendolino jest to 275 km/h (dopuszczalna eksploatacyjna prędkość wynosi 250 km/h). Kolejny element testów [...] najnowocześniejszym taborem. Z prędkością 160 km/h jeździmy w Polsce od 25 lat. W przyszłym roku rozpoczynamy regularną jazdę na Centralnej Magistrali Kolejowej z prędkością 200 km/h. Pendolino jest przede [...] spajają sieć kolejową dobrych prędkości na poziomie od 120 przez 160 km/h do 200 km/h – mówi Remigiusz Paszkiewicz, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych. Testy prędkości stanowią jedynie część programu
PRZECZYTAJNysa – Brzeg nocne naprawy
11.04.2012
kwietnia. Prace pomiędzy godz. 20 i 5 rano wykonał DOLKOM. Zlikwidowano ograniczenie prędkości do 20 km/h i przywrócono prędkość rozkładową. O kilka minut skróci się czas przejazdu na trasie Nysa – Brzeg. Pomiędzy [...] zastępczej. Zimowe warunki pogorszyły stan jednotorowej linii. Konieczne było wprowadzenia ograniczenia prędkości , istniało zagrożenie zamknięcia linii. Wymiana ponad 1700 podkładów trwała od 26 marca do 7 kwietnia
PRZECZYTAJ