Wyniki wyszukiwania
Programu Badań Stosowanych i jest finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR). PLK – współpraca z NCBR Projektem sfinansowanym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju był realizowany w ramach
PRZECZYTAJNasi pracownicy każdego dnia dbają, by podróż pociągiem przebiegła bezpiecznie i komfortowo. Odpowiadamy za nadzór nad ruchem kolejowym, obsługę przejazdów kolejowo-drogowych, prace torowe oraz inwest
PRZECZYTAJCzy ekrany akustyczne oświetlą nastawnie?
20.09.2016
zarządcy infrastruktury. Projekt został zgłoszony do programu badawczego Polskich Linii Kolejowych i Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. PLK i NCBiR podpisały w ubiegłym roku porozumienie, które zakłada 50 mln
PRZECZYTAJkonkursu) kwotę 3,84 mld EUR, wykorzystując tym samym 93 proc. środków z koperty narodowej. O pozostałe środki z koperty narodowej Polska ubiegać się będzie w ramach trzeciego konkursu CEF, którego ogłoszenie
PRZECZYTAJkm torów i sieci trakcyjnej, - ok. 750 tys. m³ betonu, (trzy razy więcej niż np. przy Stadionie Narodowym), - ponad 20 tys. m² okładzin na ścianach, - ponad 4 tys. m² ścian szklanych, - ponad 37 tys. m²
PRZECZYTAJotrzymały od UTK tzw. autoryzację bezpieczeństwa. Dokument ważny do 2020 r. potwierdza spełnienie przez narodowego zarządcę infrastruktury wymagań niezbędnych do bezpiecznego projektowania, eksploatacji i utrzymania
PRZECZYTAJna prace studialne związane z wdrażaniem i rozwojem kolejowych korytarzy towarowych. W imieniu narodowych zarządców infrastruktury kolejowej z Belgii, Holandii, Niemiec, Czech i Litwy złożona została aplikacja
PRZECZYTAJWielka Ofensywa Inwestycji Kolejowych (WOIK), z którą PLK ruszyła w tym roku. Pozwoli ona zarządcy narodowej sieci infrastruktury kolejowej w latach 2014-2023 skutecznie zagospodarować ponad 67 mld złotych
PRZECZYTAJadministrowanie infrastrukturą kolejową na lata 2016-23, który gwarantuje stabilność dla funkcjonowania narodowego zarządcy infrastruktury. Projekt programu jest komplementarny z przyjętym Krajowym Programem Kolejowym
PRZECZYTAJcałej Europy Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym, to docenienie roli i wagi jaką narodowy zarządca infrastruktury odgrywa i będzie odgrywał w rozwoju kolei na starym kontynencie – mówi Piotr [...] wraz z GSM-R na linii E30 na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna. W najbliższych 10 latach narodowy zarządca infrastruktury kolejowej planuje wdrożenie systemu ETCS na 4 tys. kilometrów linii, a systemu
PRZECZYTAJ