Wyniki wyszukiwania
zaplanowano także przebudowę wiaduktów kolejowych w Tarnowie w ciągu Al. Tarnowskich i ul. Gumniskiej. W miejscu przewidzianych do likwidacji 2 przejazdów kolejowych kat. A w miejscowości Czarna i Grabiny (w ciągu
PRZECZYTAJtransport towarowy, umożliwiający zakup całej trasy przebiegającej przez kilka państw w jednym miejscu, w tzw. punkcie kompleksowej obsługi. Celem utworzenia korytarza towarowego nr 11 jest promowanie
PRZECZYTAJbezpieczny Montowane stojaki mają kształt, który pozwala przypiąć bezpiecznie cały pojazd, w dowolnym miejscu ramy oraz najlepiej zabezpiecza rower przed kradzieżą. Stojaki rowerowe montowane są zwykle jak najbliżej
PRZECZYTAJPod pociąg wyjeżdżający z tunelu dworca Centralnego poza przejściami, wpadła kobieta. Zginęła na miejscu. W lutym w Brzegu mężczyzna nieodpowiedzialnie przechodzący wiaduktem kolejowym został śmiertelnie [...] zostały ranne w zdarzeniu, do którego doszło w zeszłym roku w Zabrzu. Przyczyną było przechodzenie w miejscu niedozwolonym przez wiadukt. W takich przypadkach maszyniści nie mają szans na zatrzymanie pociągu
PRZECZYTAJosób niepełnosprawnych. Będą: nowe wiaty, oświetlenie, tablice informacyjne, megafony oraz ławki. W miejscu starej kładki powstanie nowa, wyposażona w windy. Bezpieczny i płynny przejazd pociągów zapewni wymiana
PRZECZYTAJZgodnie z harmonogramem, w miejscu nowej przeprawy stoi już sześć, żelbetowych podpór mostowych oraz przyczółków. Ich budowę poprzedziło rozebranie elementów starej, wyeksploatowanej budowli. Wykonawca
PRZECZYTAJNowe możliwości kolei w Wołominie
13.05.2016
Kolejowe S.A. w ramach modernizacji linii Rail Baltica prowadzą bardzo intensywne prace w Wołominie. W miejscu przejazdów, w ciągu ulic Przejazd – Sasina i Niepodległości – Geodetów, powstają połączenia bezkolizyjne
PRZECZYTAJtym roku na Mazowszu 11 osób zginęło, a 4 zostały ciężko ranne w skutek przechodzenia przez tory w miejscu niedozwolonym. Aby ograniczyć liczbę tragicznych zdarzeń, PLK wspólnie ze Strażą Ochrony Kolei k
PRZECZYTAJstację, a trzech dyżurnych ruchu, obserwując monitory, zapewnia całodobową obsługę pociągów. Na miejscu są także automatycy oraz drużyny techniczne monitorujące prace urządzeń i gotowe do naprawy ew. usterek
PRZECZYTAJpodkładów oraz odnowienie konstrukcji i renowacja gzymsów. Po pracach pociągi przyspieszą w tym miejscu z 60 km/h do 100 km/h. Dzięki odnowionej fasadzie most lepiej wpisze się w otoczenie. Prace zakończą
PRZECZYTAJ